آزمون جامع خاتمه دوره های کوتاه مدت گردشگری برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ پوشه، مدیر کل دفتر آموزش و مطالعات معاونت گردشگری از برگزاری آزمون جامع سرانجام دوره های کوتاه مدت گردشگری روز آدینه، 10 اسفند ماه جاری اطلاع داد.

آزمون جامع خاتمه دوره های کوتاه مدت گردشگری برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ پوشه به نقل از مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، زاهد شفیعی با اعلام این خبر گفت: آزمون جامع خاتمه دوره های کوتاه مدت گردشگری شامل مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، طبیعت گردی و زمینه گردشگری، با هدف ارزیابی و سنجش اطلاعات فراگیران دوره های مذکور در 29 استان کشور به طور همزمان و با شرکت 4747 نفر از داوطلبان برگزار خواهد شد.

شفیعی توضیح داد: بیشترین آمار داوطلبان مربوط به استان تهران با تعداد 1305 نفر و کمترین داوطلبان مربوط به استان کهگیلویه و بویر احمد به تعداد 19 نفر است.

او با بیان این که سامانه جامع آموزش گردشگری به آدرس edutourism.ichto.ir برای ثبت نام فراگیران پیش از این اطلاع رسانی شده است؛ اضافه نمود: براساس سامانه فوق، ادارات کل میراث فرهنگی در استان ها موظف به اطلاع رسانی به مؤسسات آموزشی تحت پوشش خود به منظور در جریان قرار دریافت فراگیران برای ثبت درخواست شرکت در آزمون شدند.

مدیر کل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری اضافه نمود: این آزمون جامع در دو نوبت ساعات 8 صبح برای داوطلبان مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و 10:30 برای داوطلبان راهنمایان گردشگری برگزار می گردد.

محل برگزاری آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری در تهران، دانشگاه علم و فرهنگ اعلام شده است.

منبع: میراث آریا

به "آزمون جامع خاتمه دوره های کوتاه مدت گردشگری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون جامع خاتمه دوره های کوتاه مدت گردشگری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید