گزارشگران بازی های تیم ملی فوتبال ایران در هاله ای از ابهام

به گزارش وبلاگ پوشه، این روز ها نام محمدرضا احمدی، پیمان یوسفی و جواد خیابانی به عنوان گزارشگران بازی های تیم ملی فوتبال کشورمان مطرح شده اما هنوز مهر تاییدی بر این خبر نخورده است.

گزارشگران بازی های تیم ملی فوتبال ایران در هاله ای از ابهام

تنها چهار روز به خاتمه انتظار چهار ساله فوتبالی ها مانده تا بزرگ ترین رویداد ورزشی دنیا برای بیست و دومین بار کار خود را شروع کند.

جام دنیای فوتبال به صورت دوره ای و هر چهار سال یک بار بین تعدادی از تیم های عضو فیفا برگزار می گردد و در نهایت یک تیم به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا می نماید.

اولین دوره این مسابقات در سال 1930 میلادی برگزار گردید و تا به امروز شاهد برگزاری 21 دوره از این رقابت ها بوده ایم. بیست و دومین دوره این رقابت ها یعنی جام دنیای 2022 قرار است به میزبانی قطر برگزار گردد.

در 12 فروردین ماه سال 1401 قرعه کشی جام دنیای 2022 در کشور قطر برگزار گردید تا پس از مشخص گروه بندی، تیم ها حریفان خود را در دور گروهی این رقابت ها بشناسند. بر اساس قرعه کشی اجرا شده تیم های ملی انگلستان، ولز و آمریکا حریفان ایران در دور گروهی رقابت های جام دنیای 2022 هستند. بر این اساس تیم ملی ایران باید اولین بازی خود را در برابر تیم ملی انگلستان در تاریخ 30 آبان در استادیوم بین المللی خلیفه در شهر الریان برگزار نمایند.

در شرایطی که فوتبال ایران خود را آماده شروع رقابت های جام دنیای 2022 در قطر می نماید، اخباری از نام گزارشگران سه مسابقه ایران منتشر شد. بر اساس خبرهای منتشر شده قرار است محمدرضا احمدی ملاقات حساس ایران و انگلیس را از دوحه گزارش خواهد نمود. جواد خیابانی گزارشگر ملاقات فوق العاده حساس ایران و آمریکا خواهد بود و از بین پیمان یوسفی و فرشاد محمدی مرام یکی بازی ایران و ولز را گزارش خواهد نمود.

در صورتی که یک منبع مطلع در گفت وگو با وبلاگ پوشه بیان کرد: نام گزارشگر هر بازی پنج ساعت قبل از بازی تیم ملی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

وبلاگ پوشه فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گزارشگران بازی های تیم ملی فوتبال ایران در هاله ای از ابهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارشگران بازی های تیم ملی فوتبال ایران در هاله ای از ابهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید