هشدار سیرا به بازیکنان الاتحاد در آستانه مصاف با ذوب آهن

به گزارش وبلاگ پوشه، سیرا سرمربی تیم فوتبال الاتحاد عربستان در آستانه دیدار برگشت با ذوب آهن ایران، به شاگردانش هشدار داد.

هشدار سیرا به بازیکنان الاتحاد در آستانه مصاف با ذوب آهن

به گزارش وبلاگ پوشه، تیم فوتبال الاتحاد عربستان روز دوشنبه در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با نتیجه 2 بر یک مقابل ذوب آهن ایران به فزونی رسید. دو تیم روز دوشنبه هفته آینده در دیدار برگشت، در استادیوم حمد شهر دوحه قطر به مصاف هم می روند.

مطابق اعلام رسانه خبری سعودی 360 عربستان، اعضای تیم الاتحاد برای مطابقت با جو استادیوم دوحه، روز شنبه راهی این شهر می شوند و در این روز، نخستین جلسه تمرینی خود را در استادیوم حمد برگزار می نمایند.

همچنین روزنامه شرق الاوسط نوشت که خوسه لوییس سیرا سرمربی الاتحاد، به بازیکنانش هشدار داده که از پیروزی در دیدار رفت، بیش از حد شادمان نباشند. سیرا به زرد و مشکی پوشان هشدار داده که بدون آمادگی کامل ذهنی و بدنی بازیکنان در دیدار برگشت، فزونی در بازی رفت هیچ ارزشی ندارد.

این روزنامه نوشته که سیرا از انمار الحائلی رئیس باشگاه الاتحاد، درخواست نموده که باشگاه با پرداخت پاداش به بازیکنان تیمش بابت شکست ذوب آهن، به آنها در آستانه بازی برگشت روحیه مضاعفی بدهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هشدار سیرا به بازیکنان الاتحاد در آستانه مصاف با ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سیرا به بازیکنان الاتحاد در آستانه مصاف با ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید