گام بلند بنیاد مستضعفان برای پایین آوردن سرانه بیکاری در خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ پوشه، استاندار خراسان رضوی از موفقیت طرح فراوری کنسانتره سنگ آهن خواف در راه پایین آوردن سرانه بیکاری در خراسان رضوی، اطلاع داد.

گام بلند بنیاد مستضعفان برای پایین آوردن سرانه بیکاری در خراسان رضوی

وبلاگ پوشه مشهد - یعقوب علی نظری گفت: بنیاد مستضعفان با ساخت این طرح بزرگ و فراوری کنسانتره سنگ آهن، گام بلندی در راه پایین آوردن سرانه بیکاری در استان برداشته است.

استاندار خراسان رضوی در حاشیه افتتاح کارخانه کنسانتره سنگ آهن شرکت فولاد شرق کاوه در سنگان گفت: خراسان رضوی ظرفیت های متعددی دارد که ما وظیفه داریم اقدامات لازم را برای شکوفایی آن ها فراهم کنیم؛ اینکه جریان مالی خراسان رضوی مبتنی بر استعداد ها باشد و چرخ های آن هر روزه پرس سرعت تر حرکت کند وظیفه مااست که باید زیرساخت ها را فراهم کنیم.

او گفت: اگر برای فراهم شدن زیرساخت ها ما منتظر همراهی دستگاه های دولتی باشیم کاری از پیش نخواهیم برد؛ این کارخانه باید بتواند آب و برق مورد نیازش را خودش فراوری کند، البته که خودکفایی مجموعه های پیش رو همواره مورد تاکید ما بوده و خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی گفت: بنیاد مستضعفان باید پیش قدم گردد تا در این منطقه مشکل آب و برق رفع گردد و ما نیز در این امر در کنار بنیاد خواهیم بود.

نظری گفت: جهت حدفاصل بین تربت تا خواف آزار دهنده است و دستگاه های دولتی نیز شرایط رسیدگی به این موضوع را ندارند؛ بنیاد مستضعفان برای حل این مشکل منطقه نیز می تواند پیش قدم باشد و به آسایش مردم منطقه یاری کند.

/ع.ع.

وبلاگ پوشه خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گام بلند بنیاد مستضعفان برای پایین آوردن سرانه بیکاری در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گام بلند بنیاد مستضعفان برای پایین آوردن سرانه بیکاری در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید