پرواز همدان کیش از 25 دی برقرار می شود

به گزارش وبلاگ پوشه، مدیر فرودگاه بین المللی همدان گفت: پرواز همدان - کیش از 25 دی امسال برقرار می شود.

پرواز همدان کیش از 25 دی برقرار می شود

به گزارش خبرنگار از، سهراب کلوندی، مدیر فرودگاه بین المللی همدان گفت: قرارداد پرواز همدان - کیش با پیگیری استاندار همدان با مشارکت بخش خصوصی و شرکت قشم ایر منعقد شده است و از چهارشنبه هفته آینده مسافران را در این جهت جا به جا می کند.

او افزود: بر اساس این قرارداد پرواز های همدان - کیش در روز های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته به صورت رفت و برگشت انجام می شود.

مدیر فرودگاه بین المللی همدان ادامه داد: استمرار این پرواز مشارکت مردم را می طلبد چراکه در صورت خالی ماندن صندلی های هواپیما، شرکت چارتر کننده، متضرر و مجبور به لغو آن می شود.

کلوندی با اشاره به اینکه گنجایش هواپیمای این پرواز 100 صندلی است، افزود: نرخ بلیت های این پرواز تعیین نشده است و تا چند روز آینده بلیت آن قیمت گذاری می شود.

او با بیان اینکه رونق گردشگری این استان در گرو افزایش پرواز ها و راه اندازی پرواز های داخلی و خارجی است، بیان نمود: برقراری و افزایش پرواز ها یکی از مواردی است که می تواند استان را در رسیدن به توسعه اقتصادی و گردشگری یاری کند.

مدیر فرودگاه بین المللی همدان گفت: پرواز های این جهت از کیش حرکت و ساعت 16 و 30 دقیقه در فرودگاه همدان به زمین می نشیند و ساعت 17 و 30 دقیقه از همدان به سمت کیش پرواز می کند.

کلوندی با بیان اینکه فرودگاه همدان همه شرایط لازم برای انجام پرواز های بزرگ و کوچک را دارد، افزود: حمل و نقل به عنوان یکی از اساسی ترین زیرساخت های توسعه گردشگری، تاثیری مستقیم بر رونق صنعت جهانگردی دارد و هر گونه تغییری در شرایط حمل و نقل به سرعت اثر خود را در همه بخش های صنعت گردشگری نشان می دهد.

او با بیان اینکه در حال حاضر هفته ای 2 پرواز در روز های جمعه و سه شنبه به صورت رفت و برگشت از همدان به مشهد و برعکس انجام می شود، افزود: همچنین توافقاتی برای راه اندازی پرواز ایران ایر همدان - تهران از سوی استاندار و نمایندگان مجلس با شرکت فرودگاه های کشور انجام شده است.

مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه ماهانه حدود 250 پرواز تفریحی، آموزشی و امدادی در فرودگاه همدان انجام می شود، ابراز امیدواری کرد با وجود اینکه فرودگاه همدان زیرساخت های لازم برای ورود هواپیما های پهن پیکر را دارد این پرواز ها از فرودگاه همدان بیشتر شود.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پرواز همدان کیش از 25 دی برقرار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز همدان کیش از 25 دی برقرار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید