کشتی وارد دوره امیدوارکننده شد، هیاهو را باید کنار گذاشت

به گزارش وبلاگ پوشه، محمد حسین محبی با بیان اینکه پرونده انتخابات کشتی بسته شده و باید همه اهالی این رشته با همدلی و اتحاد به اهداف عالی و بزرگ این عرصه توجه نمایند به خبرنگاران گفت: به هر حال انتخابات فدراسیون کشتی پس از ماهها با انتخاب علیرضا دبیر به عنوان مردی از جنس کشتی و مدیری جوان و با انرژی برگزار گردید. من نیز به عنوان یکی از اعضای مجمع بسیار خوشحالم که روند انتخابات کاملاً عادلانه و شفاف پیش رفت و در نهایت، کشتی هم از بلاتکلیفی خارج شد.

کشتی وارد دوره امیدوارکننده شد، هیاهو را باید کنار گذاشت

وی توضیح داد: کشتی زمان زیادی را به دلیل عدم حضور رئیس فدراسیون از دست داد. هرچند که کارها با حضور سرپرست پیش رفت اما تا زمانی که رئیس انتخاب نشده بود نمی توانستیم با قطعیت نسبت به امور جاری اقدام و برنامه ریزی کنیم. در نتیجه حالا که رئیس فدراسیون معین شده نباید خود را درگیر حواشی و هیاهوی قبل از انتخابات کنیم و باید به فکر روزهای سخت و حساس پیش رو باشیم.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه ادامه داد: رقابتهای جهانی و گزینشی المپیک را در پیش داریم و در یک چشم بر هم زدن نیز باید در المپیک 2020 توکیو به میدان برویم که این رویدادهای مهم و سرنوشت ساز نیازمند برنامه ریزی و کوشش فراوانی است. بهتر است اهالی کشتی با درک چنین موقعیت حساسی، دست به دست هم دهند و با حمایت و همدلی با رئیس جدید به فکر اعتلای کشتی باشند.

محبی در انتها خاطر نشان کرد: جریان پویای کشتی سالهاست ادامه دارد. این روند پیش از ما بوده و بعد از ما هم در جریان خواهد بود. در نتیجه این ما هستیم که در تاریخ کشتی می آئیم و می رویم و چه بهتر که بتوانیم به نقش آفرینی هر چه بهتر در مسئولیت های خودمان، گامی در جهت پیشرفت ورزش اول کشورمان برداریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کشتی وارد دوره امیدوارکننده شد، هیاهو را باید کنار گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی وارد دوره امیدوارکننده شد، هیاهو را باید کنار گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید