چِنگ: می توانیم در تهران به فینال برسیم

به گزارش وبلاگ پوشه، بازیکن تیم بسکتبال چین تایپه گفت: همه بازیکنان تیم اعتقاد دارند که می توانیم در تهران به فینال برسیم چون مدت زیادی است که در کنار هم بازی می کنیم.

چِنگ: می توانیم در تهران به فینال برسیم

به گزارش وبلاگ پوشه، مسابقات بسکتبال آسیا چلنج از آدینه 19 شهریور به میزبانی تهران آغاز می گردد و تیم ایران در گروه سوم با قطر و عراق روبرو خواهد شد.

تیم ملی ایران در دوره قبلی مسابقات که در ووهان چین برگزار گردید با نتیجه 89 بر 79 چین تایپه را شکست داد و به عنوان قهرمانی رسید. لیو چِنگ بازیکن شاخص تیم چین تایپه در خصوص این شکست گفت: در واقع درد شکست، بعد از آن بازی به سراغ ما آمد اما ما نکات زیادی آموختیم و متوجه شدیم که می توانیم باز هم از اول آغاز کنیم.

چنگ ادامه داد: همه بازیکنان تیم اعتقاد دارند که می توانیم در تهران به فینال برسیم چون مدت زیادی است که در کنار هم بازی می کنیم. هدف ما رسیدن به فینال است.

بازیکن تیم چین تایپه گفت: من در سی و هشتمین دوره مسابقات بسکتبال جام ویلیام جونز در هر بازی به صورت میانگین 18.5 امتیاز کسب کردم که باعث شد اعتماد به نفس بالایی کسب کنم. امیدوارم با تکرار عملکرد خوبی که داشتم بتوانم باز هم به تیمم یاری کنم و به جام برسیم.

گروه بندی رقابت های آسیا چلنج به توضیح زیر است:

گروه اول: چین، اردن و قزاقستان

گروه دوم: فیلیپین، هند و چین تایپه

گروه سوم: ایران، قطر و عراق

گروه چهارم: ژاپن، کره و تایلند

منبع: تسنیم

به "چِنگ: می توانیم در تهران به فینال برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چِنگ: می توانیم در تهران به فینال برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید