واکنش ترامپ به سقوط آزاد قیمت نفت؛75 میلیون بشکه نفت به ذخایر ملی اضافه می کنیم

به گزارش وبلاگ پوشه، خبرنگاران: رئیس جمهوری آمریکا قیمت نفت را در یک ماه دیگر بین 25 تا 28 دلار پیش بینی کرد و گفت 75 میلیون بشکه به ذخایر ملی آمریکا افزوده می گردد.

واکنش ترامپ به سقوط آزاد قیمت نفت؛75 میلیون بشکه نفت به ذخایر ملی اضافه می کنیم

به گزارش وبلاگ پوشه به نقل از ایرنادونالد ترامپ عصر دوشنبه در نشست خبری روزانه خود درباره کرونا به مساله نفت هم اشاره نمود و اضافه نمود: اکنون بهترین زمان برای خریداری نفت است و دوست داریم بتوانیم از این شرایط استفاده کنیم.

رئیس جمهوری آمریکا از اینکه ذخایر نفتی فراوانی دارند، ابراز خرسندی کرد و درباره کاهش فراوری نفت اوپک پلاس هم اظهار کرد: آنها در مدت کوتاهی باید این کار را انجام دهند. بسیاری از خریداران از شرایط فعلی راضی نیستند و اقدامات احتیاطی انجام داده اند. این یک انقباض مالی عظیم است.

ترامپ اضافه نمود: عربستان سعودی و روسیه در حال کاهش فراوری هستند، مکزیک هم به این سمت می رود. مشکل این است هیچ کسی در 184 کشور دنیا از ماشین استفاده نمی کند و کارخانه ها و مشاغل بسته شده اند.

وی با بیان اینکه منابع انرژی متعددی به ویژه نفت خام را در اختیار دارند، یادآور شد: ناگهان نزدیک به 40 تا 50 درصد بازار خود را از دست داده اند.

رئیس جمهوری آمریکا با این باور که این مساله به زودی سرانجام می یابد و بخش تجارت انرژی قوی تر از گذشته خواهد شد، اظهار کرد: روسیه و عربستان می بایست 20 میلیون بشکه فراوری نفت را کاهش دهند اما باید بگوییم که آنها به 15 میلیون بشکه رسیده اند.

ترامپ تاکید نمود این کار باید به صورت خیلی فشرده انجام گردد و یک موضوع عظیمی بود که بسیاری از افراد آن را در یافته اند. آنها بیشتر به وسیله بازار کار خواهند کرد در این صورت با کاهش یا توقف تقاضا، به صورت اتوماتیک فراوری هم کاهش یا متوقف خواهد شد.

منبع: اقتصادنیوز

به "واکنش ترامپ به سقوط آزاد قیمت نفت؛75 میلیون بشکه نفت به ذخایر ملی اضافه می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ترامپ به سقوط آزاد قیمت نفت؛75 میلیون بشکه نفت به ذخایر ملی اضافه می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید