هشدار سازمان هواشناسی: مردم از سفرهای غیر ضروری و کوهنوردی اجتناب نمایند

به گزارش وبلاگ پوشه، امروز شنبه 24 دی سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی رنگ نسبت به تقویت سامانه بارشی همراه با بارش برف و مه آلودگی، کاهش دید، لغزندگی جاده ها و کولاک برف هشدار داد.

هشدار سازمان هواشناسی: مردم از سفرهای غیر ضروری و کوهنوردی اجتناب نمایند

سازمان هواشناسی امروز نسبت به تقویت سامانه بارشی همراه با بارش برف و مه آلودگی، کاهش دید، لغزندگی جاده ها و کولاک برف هشدار داده و توصیه نموده است که مردم از سفرهای غیر ضروری و فعالیت های کوهنوردی اجتناب نمایند.

به گزارش ایسنا، امروز شنبه 24 دی سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی رنگ نسبت به تقویت سامانه بارشی همراه با بارش برف و مه آلودگی، کاهش دید، لغزندگی جاده ها و کولاک برف هشدار داد.

این شرایط جوی امروز و فردا (24 و 25 دی) در 18 استان کشور که اسامی آنها را می توانید اینجا بخوانید؛ تداوم دارد و صدور هشدار نارنجی رنگ در این رابطه به معنای آماده باش دستگاه های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت زا است. از این رو توصیه شده است تا نمک پاشی معابر و مدیریت مصرف سوخت و انرژی جدی گرفته گردد و مردم از سفرهای غیر ضروری و فعالیت های کوهنوردی اجتناب نمایند.

این توده هوای سرد طی امروز و فردا یکشنبه 25 دی در غالب منطقه ها نیمه شمالی کشور ماندگار است و دوشنبه (26 دی) در بخش هایی از شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

بعلاوه از روز دوشنبه (26 دی) به علت سکون نسبی جو و عدم وزش باد قابل ملاحظه روند افزایش آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا را تا انتهای هفته در منطقه ها پرتردد شهری پرجمعیت و صنعتی استان تهران خواهیم داشت و به لحاظ دمایی همچنان تا یکشنبه هوای سرد ماندگار خواهد بود و از روز دوشنبه روند تدریجی افزایش دما پیش بینی می گردد.

منبع: عصر ایران

به "هشدار سازمان هواشناسی: مردم از سفرهای غیر ضروری و کوهنوردی اجتناب نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سازمان هواشناسی: مردم از سفرهای غیر ضروری و کوهنوردی اجتناب نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید