مسابقه های جام جهانی خبرنگاران آغاز شد

به گزارش وبلاگ پوشه، مسابقه های جام جهانی 2018

مسابقه های جام جهانی 2018 روسیه بعد از انتظار بسیار بالاخره آغاز شد و حالا که تب و تاب مسابقات بالا رفته، ما هم می خواهیم با شما در جام جهانی روسیه همراه شویم و هیجان را به خانه های شما بیاوریم. همه ما معمولا قبل از بازی پیش بینی می کنیم که چه نتیجه ای برای بازی رقم خواهد خورد. به همین دلیل فلای تودی هم تصمیم گرفته پیش بینی های شما را با هیجان بیشتری همراه کند و به آنها جایزه دهد.

مسابقه های جام جهانی خبرنگاران آغاز شد

مسابقات پیش بینی بازی های جام جهانی وبلاگ پوشه از 22 خرداد شروع شده و تا خاتمه بازی های جام جهانی با جوایزی هیجان انگیز ادامه دارد. این مسابقات به صورت اینستاگرامی برگزار می گردد تا کاربران بتوانند سریع و آسان در آنها شرکت نمایند. برای شرکت در مسابقات پیش بینی جام جهانی تنها کافی است صفحه اینستاگرام وبلاگ پوشه را فالو کنید و در هر مسابقه، با توجه به قوانین آن، پیش بینی خود را ثبت کنید.

مسابقات وبلاگ پوشه هر هفته با چند جایزه هیجان انگیز دنبال می گردد و برنده ها و یکی از همراهان آنها، اقامت در شهرهای توریستی را از ما هدیه می گیرند. اولین مسابقه وبلاگ پوشه هفته گذشته و دومین مسابقه امروز (27 خرداد 97) برگزار می گردد. اگر فرصت شرکت در اولین مسابقه را پیدا نکردید، حتما صفحه ما را دنبال کنید و در مسابقات بعدی شرکت کنید تا شانس برنده شدن جوایز ارزنده ما را از دست ندهید.

منبع: فلای تودی

به "مسابقه های جام جهانی خبرنگاران آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه های جام جهانی خبرنگاران آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید