لیورپول آخرین شرایط مصدومانش را تشریح کرد، غیبت تیاگو در 2 بازی پیش رو

به گزارش وبلاگ پوشه، باشگاه لیورپول آخرین شرایط مصدومان خود را تشریح کرد و زمان دوری هافبک اسپانیایی این تیم از مستطیل سبز تعیین شد.

لیورپول آخرین شرایط مصدومانش را تشریح کرد، غیبت تیاگو در 2 بازی پیش رو

به گزارش وبلاگ پوشه، باشگاه لیورپول اظهار داشت تیاگو آلکانتارا به علت مصدمیت از ناحیه ساق پای خود قادر به همراهی شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی پیش رو نیست. سرخپوشان مرسی ساید فردا شب (سه شنبه) در دور سوم جام اتحادیه انگلیس به مصاف نوریچ سیتی می فرایند و سپس شنبه هفته آینده در یک بازی لیگ رجحان میهمان برنتفورد خواهند بود.

انتظار می رود این هافبک اسپانیایی به بازی سه شنبه هفته آینده با پورتو در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برسد. تیاگو شنبه شب در رجحان 3 بر صفر لیورپول مقابل کریستال پالاس در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس دچار این مصدومیت شد و در دقیقه 62 جای خود را به نبی کیتا داد.

بعلاوه روبرتو فیرمینو که سه بازی اخیر لیورپول را به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داده بود، این هفته تمریناتش را از سرخواهد گرفت، اما در بازی با نوریچ سیتی غایب خواهد بود.

ترنت الکساندر آرنولد هم که به علت بیماری بازی با کریستال پالاس را از دست داده بود، حالا شرایط بهتری دارد، اما او هم در بازی با نوریچ سیتی حضور نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیورپول آخرین شرایط مصدومانش را تشریح کرد، غیبت تیاگو در 2 بازی پیش رو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول آخرین شرایط مصدومانش را تشریح کرد، غیبت تیاگو در 2 بازی پیش رو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید