قدرت شورای شهر در بهشت زهرا زیاد است، آمارهای تفکیکی متوفیان کرونایی را داریم

به گزارش وبلاگ پوشه، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با آمارهای تفکیکی متوفیان کرونایی که گفته می گردد به شورای شهر ارائه نشده است، خطاب به خبرنگاران گفت: از کجا می دانید آمارها را به ما نداده اند؟ قدرت ما در بهشت زهرا زیاد است و آمارها را از آنجا می گیریم.

قدرت شورای شهر در بهشت زهرا زیاد است، آمارهای تفکیکی متوفیان کرونایی را داریم

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری وبلاگ پوشه، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با جزئیات جلسه هم اندیشی صبح امروز اظهار کرد: در این جلسه موضوع نامه وزارت ارشاد در فضای مجازی و آمار و ارقام متوفیان کرونایی پایتخت مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

وی ادامه داد: موضوع مطرح شده دیگر احتمال موج دوم شیوع کرونا در پایتخت بود. به دلیل شروع فعالیت های مالی و حضور مردم در شهر برای جلوگیری از موج دوم و پیشگیری نکاتی از سوی اعضا مطرح شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اضافه کرد: لایحه دوفوریتی بسته محرک های مالی که شب گذشته از سوی شهردار تهران به شورا موضوع دیگری بود که اعضا نظرات خود را در این خصوص عنوان کردند و امروز در صحن مطرح خواهد شد.

هاشمی در سرانجام در مورد این که آیا وزارت بهداشت آمار تفکیک شده تهران را ارائه خواهد داد یا خیر نیز گفت: شما از کجا می دانید که این آمار را به ما نداده اند؟ شاید آمار به شکل علنی داده نشده باشد. قدرت ما در بهشت زهرا زیاد است و آمارها را از آنجا می گیریم.

4105

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "قدرت شورای شهر در بهشت زهرا زیاد است، آمارهای تفکیکی متوفیان کرونایی را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرت شورای شهر در بهشت زهرا زیاد است، آمارهای تفکیکی متوفیان کرونایی را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید