قابل اعتماد ترین خودرویی که امروزه در دنیا وجود دارد، کدام است؟ ، عکس

به گزارش وبلاگ پوشه، در سال های اخیر، بخش خودروهای لوکس به جایگاه جدیدی رسیده است. علاوه بر برندهای جدیدتر که در رتبه های بالاتری قرار گرفته اند، برندهای موجود مانند مرسدس بنز و کادیلاک همچنان مرزهای لوکس بودن را جابجا نموده اند.

قابل اعتماد ترین خودرویی که امروزه در دنیا وجود دارد، کدام است؟ ، عکس

امیرمسعود عابدین: خودروهای لوکس، چه یک سدان یا یک SUV، گران تر از بیشتر خودروهای تازه هستند و همین امر باعث می گردد تا میزان اطمینانی که این خودروها ارائه می نمایند، موضوعی حیاتی در هنگام خرید در نظر گرفته گردد. خوشبختانه، بسیاری از برندهای خودروهای لوکس، معروفیت خوبی برای ساخت خودروهای قابل اعتماد دارند؛ اما بعضی از آنها نسبت به سایرین، ضعیف تر عمل می نمایند.

در اینجا قصد داریم تا نگاهی دقیق تر به برندهای خودروهای لوکس و نحوه رتبه بندی آنها در برابر یکدیگر از نظر قابلیت اعتماد و اطمینان بیندازیم.

لکسس، با 135 مشکل در هر 100 خودروی فراوری شده

از میان تمام برندهایی که در تحقیق قابلیت اطمینان خودرو در سال 2024 به وسیله J.D Power معرفی شده اند، لکسس نه تنها در برابر همه برندهای لوکس، بلکه در برابر هر سازنده ای که در این مطالعه گنجانده شده است، رجحان دارد. با 135 مشکل گزارش شده به ازای هر 100 خودرو، این برند ژاپنی یکی از معترجحانن برندهای موجود در بازار است.

شاسی بلند میانه/فول سایز GX، یکی از 14 شاسی بلندی که لکسس در سال 2024 عرضه می نماید، با امتیاز قابلیت اطمینان عالی 89/100 در صدر قرار می گیرد. مدل های دیگر مانند سدان IS دقیقاً پس از GX قرار دارند و امتیاز 88/100 را دریافت نموده است که ثابت می نماید چرا لکسس در صدر فهرست قرار گرفته است.

اگرچه مدل NX دارای کمترین امتیاز قابلیت اطمینان 81/100 در بین محصولات این خودروساز است، اما این مدل باز هم به طور کلی در رده قابلیت اطمینان بسیار خوب قرار می گیرد. مدل های دیگر مانند RX نیز با امتیاز 81/100، ترس از غیرقابل اعتماد بودن را از بین می برد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ پوشه مراجعه کنید.

منبع: خبرآنلاین

به "قابل اعتماد ترین خودرویی که امروزه در دنیا وجود دارد، کدام است؟ ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابل اعتماد ترین خودرویی که امروزه در دنیا وجود دارد، کدام است؟ ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید