عدم ارائه خدمات انتقال خودرو از بنادر پل و چارک به گردشگران قشم و کیش

به گزارش وبلاگ پوشه، خبرنگاران/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: تولید و واردات کالاهای بهداشتی در راستای تامین نیاز استان هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا در حال پیگیری و انجام است، تا به سرعت بتوانیم این اقلام مورد نیاز از جمله ماسک و انواع ژل های ضد عفونی کننده را وارد بازار استان کنیم.

عدم ارائه خدمات انتقال خودرو از بنادر پل و چارک به گردشگران قشم و کیش

فریدون همتی شب گذشته(20 اسفندماه) در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان، عنوان کرد: با هدف تامین کالاها و محصولات بهداشتی مورد نیاز برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در هرمزگان، واردات این کالاها از طریق بنادر استان در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: در این راستا از توانمندی های مجموعه اتاق بازرگانی، تجار، بازرگانان، لنج داران و مجموعه بنادر استان هرمزگان استفاده می شود تا کالاهای بهداشتی مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی استان، خریداری و وارد استان شود.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: در کنار واردات، رویکرد اصلی ما پیگیری راه اندازی خطوط تولید بخش زیادی از این محصولات در استان است تا به سرعت بتوانیم این اقلام مورد نیاز از جمله ماسک و انواع ژل های ضد عفونی کننده را وارد بازار استان کنیم.

همتی شرح داد: مجموعه بازرسان و اداره کل تعزیرات حکومتی استان نیز نظارت دقیق بر بازار داشته و قیمت ها را کنترل کنند.

وی اظهار کرد: در این شرایط با توجه به نیاز جامعه به کالاهای بهداشتی، باید از سوی نیروها و دستگاه های مسئول برخورد قانونی با احتکارکنندگان و قاچاق این محصولات صورت گیرد.

استاندار هرمزگانخاطرنشان کرد: هماهنگی خوبی میان دستگاه های اجرایی، نظارتی، قضایی، انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی استان وجود دارد تا بتوانیم نیازهای مردم در این شرایط را به خوبی تامین کنیم.

همتی کنترل ورودی های استان در راستای سیاست حفظ سلامت مردم را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: نصب چادر در تمامی پارک ها به ویژه در سواحل ممنوع است و در ورودی های استان غربالگری برای پیشگیری از بیماری کرونا با کنترل و مراقبت شدید، صورت می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در استان هرمزگان توریست پذیرفته نمی شود، اعلام نمود: هیچ گونه خدماتی به توریستان در این استان ارائه نمی شود که از جمله آن عدم ارائه خدمات برای انتقال خودروی توریستان از بنادر پل و چارک به جزایر قشم و کیش است.

استاندار هرمزگان گفت: تمامی این تدابیر و سیاست ها برای حفظ سلامتی مردم است و از همه هموطنان می خواهیم تا برای پیشگیری از بیماری کرونا به طور جدی از تردد غیرضروری خودداری کنند.

همتی اضافه کرد: مردم شریف هرمزگان در درون شهرها تردد غیرضروری، تجمع و ازدحام نداشته باشند و برای حفظ سلامت خود و دیگران در خانه بمانند و همچنین از مسافرت های درون استانی و برون استانی، اجتناب کنند.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: مبارزه موثر و شکست ویروس کرونا با همکاری همگانی میسر می شود و از همه مردم می خواهیم اصول بهداشتی را رعایت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عدم ارائه خدمات انتقال خودرو از بنادر پل و چارک به گردشگران قشم و کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم ارائه خدمات انتقال خودرو از بنادر پل و چارک به گردشگران قشم و کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید