روز بد شاهین بود، این تیم برای ماندن در لیگ باید تقویت گردد

به گزارش وبلاگ پوشه، مهرداد کریمیان در خاتمه مسابقه تیم های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و پرسپولیس تهران گفت: یک معذرت خواهی بزرگ به طرفداران شاهین بدهکاریم و به تیم پرسپولیس تبریک عرض می کنم.

روز بد شاهین بود، این تیم برای ماندن در لیگ باید تقویت گردد

وی ادامه داد: تفاوت تیم ما با پرسپولیس همین پنج گل بود. می دانستیم با چه تیمی داریم بازی می کنیم و شناخت کامل داشتیم. تیم ما هم شاهین است و اسم بزرگی است.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به اینکه یک سری مشکلاتی وجود دارد که قطعا خروج از این وضعیت زمان بر است افزود: تیم ما شرایط بحرانی دارد و اینطوری نیست که مسائل فنی را بتوان به این سادگی عبور کرد.

وی تاکید نمود: در زمینه های مختلف کار کردیم و نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم. گل دقیقه پنج شیرازه تیم ما را از هم پاشاند. دقیقه پنج گل خوردن باعث می گردد شکل بازی تغییر کند.

کریمیان با بیان اینکه موقعیت هایی را هم داشتیم و با بی دقتی مهاجمان و درخشش بیرانوند نتوانستیم به گل برسیم افزود: شاهین برای خروج از این وضعیت به زمان زیادی احتیاج دارد و باید در همه خطوط باید بیشتر کار کنیم و از 20 تا 30 درصد به 60 درصد برسیم و زمان دست خدا است.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اعلام نمود: تیم حریف بازیکنان خوبی داشت و توانستند از موقعیت هایشان استفاده نمایند و ما را شکست دادند.

وی در خصوص ماندن شاهین در لیگ برتر افزود: آرزو می کنیم شاهین در لیگ برتر بماند. مردم بوشهر به تیم شاهین دلخوش هستند و امیدواریم این تیم در لیگ برتر بماند.

کریمیان توضیح داد: بهترین دفاع را در پرس از جلو دیدم و می دانستیم که پرسپولیس خیلی هجومی بازی می نماید. ما سعی کردیم گل نخوریم ولی نشد. در همه پست ها از ما برتر بودند و امروز روز بد بازیکنان ما بود و اینگونه شد که نتوانستیم خوب بازی نکنیم.

وی با بیان اینکه شاهین به شش یا هفت بازیکن لیگ فزونی احتیاج دارد، افزود: ما متاسفانه ابزار لازم و باکیفیت را نداریم و تیم برای ماندن در لیگ برتر باید تقویت گردد و امیدواریم فکری برای این تیم گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "روز بد شاهین بود، این تیم برای ماندن در لیگ باید تقویت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز بد شاهین بود، این تیم برای ماندن در لیگ باید تقویت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید