کالدرون: خوشحالم که در خدمت پرسپولیس هستم، کسب چهارمین قهرمانی سخت است، هیچ لیستی به باشگاه نداده ام

به گزارش وبلاگ پوشه، به گزارش ، گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درحاشیه تمرین تیمش در جمع خبرنگاران اعلام کرد: خیلی خوشحالم که در خدمت تیم پرسپولیس حضور دارم و از کاری که انجام می دهم، راضی هستم. روحیه شاد و پرانرژی در پرسپولیس می بینم و امکانات اینجا بسیار خوب است و در این زمینه راضی هستم.

کالدرون: خوشحالم که در خدمت پرسپولیس هستم، کسب چهارمین قهرمانی سخت است، هیچ لیستی به باشگاه نداده ام

شانس مان را برای چهارمین قهرمانی پی در پی امتحان می کنیم، اما کارمان بسیار سخت است

او اضافه کرد: هر موقع که با باشگاه های بزرگ کار کردم، توانستم آن تیم را قهرمان کنم و موقعی که در باشگاه های کوچک کار کردم شاید نتوانستم نتیجه لازم را کسب کنم، اما در تیم های بزرگ توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و احتیاج به زمان دارم. ما شانس مان را برای چهارمین قهرمانی پی در پی امتحان می کنیم، اما کارمان بسیار سخت است.

به بازی تهاجمی علاقه دارم

کالدرون ادامه داد: من کوشش می کنم برداشتی که از فوتبال پس از 45 سال کسب کردم را ارائه دهم. یک روح آرژانتینی در فوتبال من وجود دارد و به بازی تهاجمی علاقه دارم و تفکرات خودم را تهاجمی و حمله ای می دانم، اما تیم باید بالانس لازم را داشته باشد و فوتبال را خوب بازی کند. تیم باید کلین شیت هم داشته باشد که نکته مهمی است.

تا حالا هیچ لیستی به باشگاه نداده ام و فهرست ما کامل است

سرمربی پرسپولیس در مورد شایعاتی مبنی بر اینکه لیست مازاد را در اختیار مدیران این تیم قرارداد، گفت: تا حالا هیچ لیستی به باشگاه نداده ام و فهرست ما کامل است. اگر قرار باشد کسی بیاید، باید در ترکیب بازیکنان یک نفر خالی گردد، اما نمی دانم چه پیش می آید. اگر قرار باشد یک بازیکن بزرگ به تیم بیاید باید یک بازیکن از تیم خارج گردد و اگر قرار باشد یک بازیکن زیر 23 سال به پرسپولیس بیاید، باید از لیست جوانان یک بازیکن خارج گردد.

تا به حال با تمام بازیکنان پرسپولیس رابطه خوبی برقرار نموده ام

وی در مورد اینکه گفته می گردد با بازیکنان بزرگسال این تیم مثل سید جلال حسینی، حسین ماهینی و محسن ربیع خواه ارتباط برقرار ننموده است، اظهار کرد: من تا به حال با تمام بازیکنان پرسپولیس رابطه خوبی برقرار نموده ام و نمی دانم چرا این سوال را از من می پرسید؟

به تیمم اعتماد کامل دارم

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره برنامه اش برای حضور پرسپولیس در آسیا و لیگ برتر گفت: کوشش می کنیم تا جایی که می توانیم پیش برویم و قهرمانی را تکرار کنیم. پرسپولیس سه بار قهرمان لیگ برتر شده و کار برای برای چهارمین بار سخت است، اما به تیمم اعتماد کامل دارم.

فقط نام ولاسکو را شنیده ام

کالدرون در مورد مشاوره اش با ولاسکو برای حضور در ایران گفت: نمی دانم منظورتان کدام ولاسکو است و من فقط نام او را شنیده ام.

نظر مثبتی درباره جذب بازیکن ازبکستانی ندارم

وی در مورد جذب رضا شکاری و مهاجم ازبکستانی گفت: صحبت هایی شده، اما من نظر مثبتی درباره جذب بازیکن ازبکستانی ندارم.

برانکو کار عالی انجام داد

کالدرون درباه اینکه برانکو پرسپولیس را به اوج رساند و جانشینی او کار سختی است، گفت: این موضوع مسئولیت بزرگی به همراه دارد. برانکو کار عالی انجام داد و همانطور که گفتم قهرمانی سخت تر می گردد، اما به تیمم اعتماد کامل دارم.

سرمربی پرسپولیس در انتها در مورد مقایسه بین مسی و مارادونا بیان نمود: به نظرم هر 2 بازیکن در مقطعی جزو بهترین های جهان بودند و هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کالدرون: خوشحالم که در خدمت پرسپولیس هستم، کسب چهارمین قهرمانی سخت است، هیچ لیستی به باشگاه نداده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون: خوشحالم که در خدمت پرسپولیس هستم، کسب چهارمین قهرمانی سخت است، هیچ لیستی به باشگاه نداده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید