رزرو نوروزی واحدهای اقامتی اصفهان همزمان با بازگشایی زاینده رود

به گزارش وبلاگ پوشه، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان پس از انتشار خبر بازگشائی زاینده رود در نوروز که با پیگیری های رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور صورت پذیرفت عنوان نمود: از شب گذشته و پس از انتشار این خبر رزرو واحدهای اقامتی استان اصفهان جهت نوروز 98 افزایش فوق العاده ائی یافته است.

رزرو نوروزی واحدهای اقامتی اصفهان همزمان با بازگشایی زاینده رود

به گزارش وبلاگ پوشه به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ صبح امروز 14 اسفند ماه، فریدون الله کمک مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان و پس از انتشار خبر بازگشایی زاینده رود در نوروز 98 ابراز داشت: با عنایت به سفر دو هفته گذشته رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به اصفهان و بازدید ایشان از رودخانه زاینده رود، دکتر مونسان ضمن ابراز خرسندی از جاری بودن زاینده رود توضیح داد: بدون شک جاری بودن زاینده رود در کنار حیات بخشی این رود بزرگ نقش مهمی در توسعه گردشگری فلات مرکزی ایران ایفا می نماید.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان همچنین مطرح کرد: دکتر مونسان در سفر نیم روزه خود به استان اصفهان که چند هفته پیش انجام شد، عنوان نموده بود که پس از بازگشت به تهران کوشش خواهم کرد تا حیات دوباره زاینده رود را رقم بزنیم، لذا پیگیریهای ایشان در دو هفته گذشته اعم از مکاتبه با وزیر محترم نیرو و همچنین رایزنی با مقام محترم ریاست جمهوری باعث شد تا روز گذشته ریاست محترم جمهوری طی دستوری، خواستار بازگشائی زاینده رود در نوروز پیش رو گردد.

الله کمک همچنین گفت: با این وصف معتقدیم برنامه ریزی برای توسعه گردشگری داخلی درسال1398 همراه با بازگشائی رودخانه زاینده رود در نوروز گام ارزشمندی در توسعه گردشگری داخلی در دیار نصف دنیا به شمار می رود.

او همچنین توضیح داد: گزارش های اولیه حاکی است تا دهم اسفند امسال نزدیک به 50 درصد از مراکز اقامتی اصفهان جهت نوروز 98 رزرو شده اند که این نکته در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته افزایشی معادل 80 درصد را نشان می دهد. لذا امیدواریم انتشار خبر بازگشائی رودخانه زاینده رود در نوروز 1398 به افزایش استقبال گردشگران از سفر به اصفهان منجر گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان همچنین توضیح داد: با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در 24 شهرستان استان کوشش داریم تا بسکمک از گردشگرانی را که در طول نوروز هر سال به مقاصد مختلف فرهنگی به ویژه در خارج از کشور سفر می نمودند را با توجه به گرانی ارزهای خارجی تشویق به سفر به اصفهان کنیم.

منبع: میراث آریا

به "رزرو نوروزی واحدهای اقامتی اصفهان همزمان با بازگشایی زاینده رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزرو نوروزی واحدهای اقامتی اصفهان همزمان با بازگشایی زاینده رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید