دروازه بان استقلال باید اخراج می شد، جسارت را از فغانی یاد بگیرید

به گزارش وبلاگ پوشه، مجتبی حسینی بعد از باخت پیکان در جام حذفی برابر استقلال گفت: بازی بدی نبود. آمده بودیم قوی بازی کنیم. زحمت زیادی کشیده بودیم. باوجود اینکه بی علت بازی را عقب انداختند، بهانه نیاوردیم. چند بازیکن هم از تیم ما جدا شدند ولی خوب تمرین نموده بودیم.

دروازه بان استقلال باید اخراج می شد، جسارت را از فغانی یاد بگیرید

وی اضافه کرد: استقلال یکی از برترین تیم های ایران است. هر دو تیم دنبال فوتبال بازی کردند بودند. موقعیت های خوبی از سوی تیم ما ایجاد شد. فقط بحث قضاوت این بازی است. معمولا درباره داوری صحبت نمی کنم اما اگر دروازه بان ما بیرون از محوطه تک به تک را با دست می گرفت داور به راحتی از کنارش می گذشت یا اخراجش می کرد؟ اگر بازیکن یک کارته ما دو بار جلوی حمله تیم حریف را می گرفت داور اخراجش نمی کرد؟

سرمربی تیم فوتبال پیکان با انتقاد از عملکرد بیژن حیدری داور این مسابقه تاکید نمود: بازیکن شماره 9 استقلال که یک کارت زرد داشت، دو بار خطای عمد کرد و جلوی حمله را گرفت اما داور راحت چشمانش را بست. این ما را اذیت کرد. امیدوارم داورانی که ادعایشان می گردد داوران قوی هستند کمی جسارت را از علیرضا فغانی یاد بگیرند. اگر فغانی به قله داوری رفت، جسارت داشت و به پیراهن و لوگو تیم ها توجه نمی کند. دروازه بان استقلال باید دقیقه 57 اخراج می شد. به راحتی حق تیم جوانی که با کمترین حاشیه و قرارداد زحمت می کشد را ضایع می نمایند.

حسینی در مورد موقعیت هایی که تیمش در این مسابقه از دست داد، توضیح داد: کیفیت بازیکنان ما خوب است.20 روز بازی ننموده بودیم. بازیکنان ما موقعیت ها را از دست دادند ولی باید از فرصت ها استفاده کرد. با آنها چه کار کنیم؟

سرمربی پیکان گفت: جام حذفی بوده است. حریف از موقعیتهایش به خوبی استفاده کرد. ضربات بدی از داوری خوردیم.

حسینی در انتها با اشاره به شرایط جابجایی نیم فصل گفت: تنها تیمی که در ایران این حرکت را نموده است، فولاد است. سوپرمارکت نیست که بازیکن را به راحتی در نیم فصل بگیریم. بعید می دانم بگردد در نیم فصل بازیکنی را به این شکل جابجا کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دروازه بان استقلال باید اخراج می شد، جسارت را از فغانی یاد بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان استقلال باید اخراج می شد، جسارت را از فغانی یاد بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید