خودسوزی یک تبعه کره جنوبی مقابل سفارت ژاپن در سئول

به گزارش وبلاگ پوشه، پیرمرد هفتاد ساله ای صبح امروز خود را در مقابل سفارتخانه ژاپن در کره جنوبی به آتش کشید.

خودسوزی یک تبعه کره جنوبی مقابل سفارت ژاپن در سئول

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ پوشه، در بحبوحه تنش های تجاری بین کره جنوبی و ژاپن، صبح امروز (آدینه) یک تبعه کره جنوبی در مقابل سفارتخانه ژاپن در سئول اقدام به خودسوزی کرد.

پلیس کره جنوبی می گوید این فرد 78 ساله خودروی خود را مقابل سفارت ژاپن در سئول پارک نموده و سپس در اعتراض به محدودیت های اعمالی از سوی توکیو بر این کشور، خود را در داخل ماشین به آتش کشید.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس نیروهای پلیس ساختمان سفارت ژاپن در سئول را به محاصره خود در آورده و آتش نشان ها نیز بعد از 10 دقیقه کوشش توانستند آتش را خاموش نمایند.

پلیس بدون اینکه جزئیاتی از وضعیت حیاتی این مرد ارائه کند، فقط گفت که وی دچار سوختگی شدید شده که اکنون به بیمارستان منتقل شده و قادر به صحبت نیست.

نیروهای امنیتی در داخل خودروی این شخص مقادیر زیادی مواد اشتعال پذیر از جمله بطری های بنزین و گاز بوتان پیدا کرد.

ساعتی بعد از انتشار این خبر، پلیس کره جنوبی گفت که پیرمرد 78 ساله به دلیل شدت سوختگی و صدمات وارده، علی رغم کوشش پزشکان نتوانست دوام بیاورد و جان باخت.

این حادثه در حالی اتفاق افتاده که کره جنوبی ژاپن را متهم نموده است که از تجارت به عنوان عاملی در برابر حکم دادگاه استفاده می نماید. ژاپن محدودیت ها بر صادرات فناوری برتر به کره جنوبی را تشدید نموده است. این اقدام می تواند بر تولیدات کره جنوبی از جمله ساخت تلفن همراه تاثیر منفی بگذارد. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس

به "خودسوزی یک تبعه کره جنوبی مقابل سفارت ژاپن در سئول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودسوزی یک تبعه کره جنوبی مقابل سفارت ژاپن در سئول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید