خروج کلیه محصولات گروه سایپا از قرعه کشی

به گزارش وبلاگ پوشه، حدود دو سال پیش که بازار خودرو بیش از پیش دچار آشفتگی و گرانی شده بود دولت تصمیم گرفت با شیوه ای تحت عنوان قرعه کشی، با ثبت نام از متقاضیان خرید خودرو و قرعه کشی میان آنها، از هرج و مرج در این بازار جلوگیری کند. اما این شیوه خلاف آنچه که مسئولان تصور می کردند عمل می شد؛ به طوری که باز هم سودجویان با خرید کد قرعه کشی، از افراد این خودرو ها را مجدد در بازار به قیمت های بالا بفروش می رساند. پس از شکست طرح قرعه کشی مسئولان قول حدف قرعه کشی خودرو را دادند.

خروج کلیه محصولات گروه سایپا از قرعه کشی

حسین کاظمی طرقی در خصوص حذف قرعه کشی برای محصولات سایپا خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و افزایش ظرفیت فراوری محصولات گروه خودروسازی سایپا تمامی محصولات این گروه خودروسازی از شرایط قرعه کشی خارج شد.

او در ادامه اضافه نمود: پیرو دستور 8 بندی رئیس جمهور محترم و پیگیری های وزارت صمت به منظور حذف شرایط قرعه کشی محصولات، با کوشش و همت کارکنان گروه خودروسازی سایپا، برنامه افزایش ظرفیت فراوری در 8 ماه اخیر در دستور کار نهاده شد و خوشبختانه با مجوز وزارت صمت، تمامی محصولات گروه خودروسازی سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شد.

کاظمی تاکید نمود: در سومین دوره واگذاری خودرو به وسیله سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، تنها خودرو ساینا اس در شرایط قرعه کشی قرار داشت که با افزایش ظرفیت فراوری این خودرو، کلیه تعهدات خودروی مذکور به مشتریان تحویل شد.لذا وزارت محترم صمت بر این اساس، مجوز فروش خودروی مذکور بدون قرعه کشی را صادر نمود.

وی بیان داشت: افزایش ظرفیت فراوری و عرضه محصولات گروه سایپا از بهمن ماه سال گذشته در دستور کار نهاده شد و در 8 ماه گذشته تا کنون بیش از 340 هزار خودرو، تجاری و تحویل مشتریان شده است که نسبت به دوره مشابه افزایش معناداری داشته است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تاکید نمود: برای تمامی مشارکت کنندگان در خرید خودرو ساینا اس دوره سوم که حایز شرایط هستند با ارسال پیامک جهت تکمیل وجه و پیگیری شرایط خرید اطلاع رسانی خواهد شد.

***

اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ پوشه بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "خروج کلیه محصولات گروه سایپا از قرعه کشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج کلیه محصولات گروه سایپا از قرعه کشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید