تیزرهای تبلیغی سفر به مصر در حضور عزت الله ضرغامی منتشر شد ، رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران: برغم 5 بار تکذیب وزارت خارجه، تورهای سفر به مصر اجرایی می گردد

به گزارش وبلاگ پوشه، خبرنگاران: تبلیغات تورهای سفر به مصر انتها در حضور وزیر میراث فرهنگی، گرشگری و صنایع دستی منتشر شد و توافقنامه ایجاد ایرلاین برای سفر به مصر در ایران تا ششماه آینده با یک شرکت هواپیمایی آن هم در حضور عزت الله ضرغامی به امضاء رسید.

تیزرهای تبلیغی سفر به مصر در حضور عزت الله ضرغامی منتشر شد ، رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران: برغم 5 بار تکذیب وزارت خارجه، تورهای سفر به مصر اجرایی می گردد

به گزارش وبلاگ پوشه، این اتفاق در آخرین روز از هفته توریستی و در مراسم انتها این هفته در ایران و در سالروز 65 سالگی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و دنیاگردی ایران که با حضور سفرای خارجی در برج میلاد تهران برگزار گردید افتاد و بدین ترتیب شروع تورهای سفر به مصر یک گام دیگر تا اجرایی شدن در نیمه مهرماه که پیشتر حرمت الله رفیعی، رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و دنیاگردی ایران از آن سخن گفته بود نزدیک شد.

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی نیز در اختتامیه هفته توریستی در ایران در حضور فعالان صنعت توریستی کشور از آن ها خواست اتحاد خود را حفظ و اختلافات با یکدیگر را کنار بگذارند. او خطاب به حاضرین گفت که پیشتر نامه های متعدد از افراد مختلف و حتی معاونین وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی دریافت نموده است که از او خواسته اند در نشست هایی که انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و دنیاگردی ایران برگزار میث کند شرکت نکنم. اما در این نشست حاضر شدم و بیشترین استفاده را هم از نکات مطرح شده بردم.

پیشتر بعضی فعالان صنفی در صنعت توریستی در نامه های جداگانه به وزاری راه و شهرسازی و رییس مجلس شورای اسلامی از حضور حرمت الله رفیعی، رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و دنیاگردی ایران در سمت رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران انتقاد نموده و خطاب به آن ها گفته بودند که او رییس خودخوانده این انجمن است. این نانمه ها پس از آن منتشر شد که رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و دنیاگردی ایران برای اجرایی شدن لغو ویزا ایران و روسیه با هیاتی از توریستان و مدیران دفاتر مسافرتی به قفقاز روسیه سفر کرد و پس از آن نیز گروه روس وارد ایران شدند.

حرمت الله رفیعی با استناد به جایگاه ریاست انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و دنیاگردی ایران پیشتر پیگیر گگرددن مسیر توریستی ایران و مصر بود و پیروز شد توافقنامه توریستی با دولت مصر را امضائ کند. بر همین اساس وزیر میراث فرهنگی از فعالان بخش توریستی خواسته است با یکدیگر متحد شوند تا مسائل صنعت توریست را حل نمایند و اختلافات را برای رسیدن به اهداف بالاتر کنار بگذارند.

حالا تبلیغات تورهای مصر در حضور وزیر میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی در برج میلاد تهران روی صفحه های نمایش بزرگ پخش شده و بدین ترتیب تورهای سفر به مصر رونمایی شده است. حرمت الله رفیعی نیز در سخنانی در حضور عزت الله ضرغامی اعلام نموده است که وزارت خارجه برغم آن که در خصوص سفرهای مصر از عزت الله ضرغامی و نهادهای نظارتی مربوطه کسب تکلیف شده است، 5 مرتبه گشایش ایجاد شده در مسیر توریستی ایران و مصر را تکذیب نموده است. در حالی که این مسیر باید گگردده گردد و برنامه توریستی ایران و مصر نیز اجرایی خواهد شد.

اخبار مرتبط:

حساسیت های وزارت امور خارجه درباره برگزاری تورهای توریستی مصر و ایران مکتوب پاسخ داده شد

حرمت الله رفیعی: سفر مصر مقرون به صرفه تر از ترکیه است

شهر طلایی گمشده مصر چگونه آشکار شد؟

ساخت بزرگترین موزه دنیا در کنار اهرام مصر

منبع: صدای میراث

به "تیزرهای تبلیغی سفر به مصر در حضور عزت الله ضرغامی منتشر شد ، رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران: برغم 5 بار تکذیب وزارت خارجه، تورهای سفر به مصر اجرایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیزرهای تبلیغی سفر به مصر در حضور عزت الله ضرغامی منتشر شد ، رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران: برغم 5 بار تکذیب وزارت خارجه، تورهای سفر به مصر اجرایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید