تکذیب خبر تمدید قرارداد اشرف حکیمی با رئال مادرید

به گزارش وبلاگ پوشه، مدیر برنامه اشرف حکیمی خبر تمدید قرارداد این ستاره مراکشی با رئال مادرید تا سال 2023 را تکذیب کرد.

تکذیب خبر تمدید قرارداد اشرف حکیمی با رئال مادرید

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پوشه، اشرف حکیمی در دو سال گذشته به شکل قرضی در دورتموند حضور داشته اما با این وجود قرارداد او در تابستان پیش رو به انتها خواهد رسید. همچنین گفته می شود که با توجه درخشش حکیمی در ترکیب زنبور ها، رئال مادرید به طور قطع خواهان بازگشت او در انتها فصل خواهد بود.

ساعاتی پیش بود که مارکا در گزارشی بیان نمود که رئال مادرید قرارداد ستاره مراکشی را تا سال 2023 تمدید کرده است و حکیمی به طور قطع در انتها فصل به سانتیاگو برنابئو بازخواهد گشت؛ موضوعی که با واکنش و تکذیب مدیر برنامه های مدافع 21 ساله همراه بوده است. آلخاندرو کامانو در این باره گفت: قرارداد ما با رئال مادرید بر اساس همان توافق قبلی است و اتفاق جدیدی رخ نداده است.

ما باید صبر کنیم تا بعد از تمام شدن بحران ویروس کرونا رئال مادرید و دورتموند در رابطه با آینده اشرف حکیمی مذاکراتی را داشته باشیم.

با وجود تکذیب مدیربرنامه های حکیمی اما به نظر می رسد که رئال مادرید به احتمال فراوان خواهان بازگشت مدافع مراکشی به برنابئو باشد. حکیمی به جز رئال که خواهان بازگشت اوست از تیم هایی نظیر چلسی، پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ و یوونتوس نیز پیشنهاداتی دریافت کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تکذیب خبر تمدید قرارداد اشرف حکیمی با رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب خبر تمدید قرارداد اشرف حکیمی با رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید