توسعه جنوب استان زنجان با احداث محور سلطانیه به همدان

به گزارش وبلاگ پوشه، مدیرکل راه و شهرسازی سازی استان زنجان گفت: محور سلطانیه به همدان باعث توسعه جنوب استان زنجان خواهد شد.

توسعه جنوب استان زنجان با احداث محور سلطانیه به همدان

بیات منش با بیان اینکه محور سلطانیه به همدان تا روستای آق بلاغ به طول 100 کیلومتر در حوزه استحفاظی استان زنجان واقع شده است، گفت: راستا از سلطانیه تا قیدار 32 کیلومتر، 18 کیلومتر کمربندی قیدار تا روستای حصار، از روستای حصار تا پیرمرزبان 22 کیلومتر و 28 کیلومتر تا روستای آق بلاغ تقسیم بندی شده است.

او اضافه نمود:سعی بر این است تا انتها سال کاری 1402 دو قطعه سلطانیه تا قیدار و روستای حصار تا روستای پیرمرزبان به بهره برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی سازی استان زنجان ادامه داد: قطعه روستای حصار تا پیرمرزبان حدود 10 کیلومتر از این محور در حال بهره برداری است و مابقی کار عمرانی این محور تا پاییز 1402 به بهره برداری می رسد بعلاوه قطعه روستای پیرمرزبان تا آق بلاغ پیمانکار فعالیت خود را آغاز نموده است و تا سه سال آینده محور به بهره برداری می رسد.

بیات منش گفت: این محور مهم ترافیک خوبی را روانه استان خواهد نمود و در کریدور شمال به جنوب را به استان باز خواهد نمود و باعث توسعه جنوب استان به خصوص شهرستان خدابنده و تسهیل ارتباط استان های غربی و جنوب غربی با استان زنجان خواهد شد.

وبلاگ پوشه زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توسعه جنوب استان زنجان با احداث محور سلطانیه به همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه جنوب استان زنجان با احداث محور سلطانیه به همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید