تصاویر زمینه رسمی گلکسی زد فلیپ 4 را همین حالا دانلود کنید

به گزارش وبلاگ پوشه، سامسونگ سه روز پیش از گلکسی زد فلیپ 4 رونمایی کرد به همین دلیل روز گذشته شاهد این بودیم که تصاویر زمینه این گوشی برای دانلود در دسترس قرار گرفته است.

تصاویر زمینه رسمی گلکسی زد فلیپ 4 را همین حالا دانلود کنید

سامسونگ در تاریخ 10 آگوست، از گوشی های تاشوی نو خود یعنی گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 و بعلاوه ساعت های هوشمند گلکسی واچ 5 و 5 پرو و گلکسی بادز 2 پرو رونمایی کرد. نمی خواهیم در رابطه با تمام آن ها حرف بزنیم چرا که در مطاب قبلی بارها و بارها به این موضوع پرداخته شده است. آنچه که در این مطلب قصد داریم به آن بپردازیم، تصاویر زمینه گلکسی زد فلیپ 4 است که اکنون برای دانلود در دسترس قرار گرفته اند.

خوشبختانه کاربران برای اینکه از تصاویر زمینه جالب گلکسی زد فلیپ 4 بهره ببرند، نیازی ندارند که حتما این گوشی را در اختیار داشته باشند، بلکه می توانند با دانلود آن ها که لینک آن در انتهای همین مطلب قرار داده شده، به تمام آن ها دسترسی پیدا نمایند و روی تمام گوشی های هوشمند با هر مدلی قرار دهند.

البته یک بخش از این تصاویر برای نمایشگر ثانویه گلکسی زد فلیپ 4 است که اگر زد فلیپ 3 نداشته باشید، شاید خیلی بدردتان نخورد. چون گوشی های معمولی دیگر نمایشگر ثانویه ندارند. با این حال این تصاویر هم همراه با تصاویر مناسب با نمایشگر 6.7 اینچی زد فلیپ 4 یک جا برای دانلود در دسترس قرار دارند. بعلاوه تصاویر زنده آن ها هم با فرمت MP4 در این فایل قرار داده شده که می توانید آن را هم دانلود کنید. پیشنهاد می گردد برای دانلود تصاویر حتما فایل زیپ را دریافت کنید، نه اینکه تصاویر را از روی مرورگر ذخیره و بهره ببرید چون در این حالت کیفیت پایین می آید.

تصاویر زمینه گلکسی زد فلیپ 4 به گونه ای طراحی شده اند که باعث صرفه جویی در مصرف باتری شوند

اگرچه بسیاری از کاربران با خرید یک گوشی نختسین کاری که انجام می دهند این است که تصویر زمینه آن را تغییر دهند، اما اگر جز آن دسته از کسانی هستید که خیلی به این کار علاقه ندارند، تصاویر زمینه زد فلیپ 4 علاوه بر زیبایی در عین سادگی، در مصرف انرژی هم خیلی عملکرد خوبی دارند. بخش بزرگی از این تصاویر سیاه هستند که این یعنی نمایشگر AMOLED برای نمایش این بخش خاموش می گردد. بدین ترتیب هم یک مشکی عمیق و فوق العاده زیبا را دریافت می کنید و هم اینکه در مصرف انرژی صرفه جویی می گردد.

به صورت کلی تصاویر زمینه مشکی یا تیره تر، در مصرف انرژی در گوشی هایی با نمایشگر OLED بهینه تر رفتار می نمایند. به همین دلیل جای تعجب هم ندارد که تمام تصاویر زمینه گوشی تاشوی شرکت کره ای پس زمینه مشکی دارند. البته یک ترکیب رنگ جالب در وسط این تصاویر، هارمونی را برهم می زند اما به زیباترین شکل ممکن این کار را انجام می دهد.

توجه داشته باشید تصاویر مربوط به نمایشگر 6.7 اینچی، 2640 × 2640 هستند اما تصاویر نمایششگر ثانویه 512 × 260 پیکسل وضوح دارند. شما می توانید در زیر پیش نمایشی از این تصاویر را مشاهده کنید اما پیشنهاد می گردد در صورت تمایل به استفاده از آن ها، حتما فایل زیپ پایین را با حجم تقریبا 81 مگابایت دانلود کنید.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصاویر زمینه رسمی گلکسی زد فلیپ 4 را همین حالا دانلود کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر زمینه رسمی گلکسی زد فلیپ 4 را همین حالا دانلود کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید