تبریز، ویسی: عده ای خرابکار و معلوم الحال برای ما مشکل ایجاد می نمایند، اگر سپاهان را می بردیم باید به کارمان شک می کردیم

به گزارش وبلاگ پوشه، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر تأکید کرد که عده ای خرابکار در کار این تیم بوشهری مشکل ایجاد می نمایند.

تبریز، ویسی: عده ای خرابکار و معلوم الحال برای ما مشکل ایجاد می نمایند، اگر سپاهان را می بردیم باید به کارمان شک می کردیم

به گزارش وبلاگ پوشه از تبریز، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل ماشین سازی تبریز گفت: این بازی حساس ترین بازی در پایین جدول است، چون هر دو تیم در رده هایی پایین جدول قرار دارند. به نظرم در این بازی مسائل روحی و روانی تأثیر دارد و یک امتیاز برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است. هر تیمی که بتواند تمرکز و مدیریت لازم را داشته باشد می تواند به پیروزی برسد.

وی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش توضیح داد: ما محروم و مصدومی برای این بازی نداریم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه گفته می گردد از سوی مدیران به او اولتیماتوم داده شده است، گفت: نه این طور نیست. وقتی یک نوزاد راه رفتن را یاد می گیرد، ممکن است هزار بار زمین بخورد تا راه رفتن را بیاموزد. در این بین وقتی بچه چند بار زمین می خورد خودش اصلاً نگران نیست، اما اطرافیانش نگران می شوند. در این راه شاید پای کودک هم بشکند.

ویسی خاطر نشان کرد: متأسفانه عده ای معلوم الحال در بوشهر وجود دارند که این عده بسیار اندک هستند. شاید دو یا سه نفر باشند، اما برای ما مشکل ایجاد می نمایند. اگر ما سپاهان را می بردیم باید به کارمان شک می کردیم، چون بار اول بود مقابل این تیم بازی می کردیم. ما یک تیم جوان و جویای نام هستیم، اما یک عده دارند خرابکاری می نمایند. اگر به من اولتیماتوم هم بدهند حق دارند، چون نتیجه می خواهند، اما این موضوع اصلاً صحت ندارد. امیدوارم مسئولان مطلع باشند و فریب این افراد را نخورند. من تجربه کار با چنین تیم هایی را دارم و باید بگویم فعلاً هیچ اولتیماتومی در کار نیست.

ویسی در خصوص شناختش از تیم ماشین سازی نیز یادآور شد: این تیم هم شرایطی مثل ما دارد. ماشین سازی آینده دارد. این تیم مربی جوانی دارد که در کلاس ها با او بودم. خطیبی تیم جوانی بسته و اگر فرصت داشته باشد می تواند به شرایط خوبی برسد. من خودم آینده خوبی را برای این تیم می بینم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تبریز، ویسی: عده ای خرابکار و معلوم الحال برای ما مشکل ایجاد می نمایند، اگر سپاهان را می بردیم باید به کارمان شک می کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، ویسی: عده ای خرابکار و معلوم الحال برای ما مشکل ایجاد می نمایند، اگر سپاهان را می بردیم باید به کارمان شک می کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید