تاخیر 13ساله در ساخت کارخانه بازیافت زباله دشتروم بویراحمد

به گزارش وبلاگ پوشه، فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: ساخت کارخانه بازیافت زباله در منطقه دوپشته دشتروم (محل دفن زباله های یاسوج) به تعاونی دهیاری های این منطقه واگذار می گردد.

تاخیر 13ساله در ساخت کارخانه بازیافت زباله دشتروم بویراحمد

به گزارش گروه دریافت خبر وبلاگ پوشه، شاهرخ کناری در نشست کارگروه مدیریت پسماند این شهرستان ضمن انتقاد از شهرداری و شورای شهر یاسوج برای تعلل در اجرایی نشدن این طرح اضافه نمود: مصوبه کارگروه مدیریت پسماند برای ایجاد کارخانه بازیافت زباله دوپشته دشت روم با مشارکت شهرداری یاسوج 13 ساله شد.

وی با انتقاد از تاثیرات زیست محیطی ناشی از جاری شدن شیرآبه های این محل در سد شاه قاسم، 6 چاه آب شرب شهر یاسوج و منابع آبی دهستان دشتروم اضافه نمود: ساماندهی این محل می توانست سال ها قبل به سلامتی اهالی پایین دست یاری کند، اما شهرداری و شورای شهر یاسوج به این مهم بی تفاوت هستند.

همچنین علی علی پور، معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان بویراحمد نیز در این نشست گفت: متاسفانه به موازات تغییر احوال شهرداران و مجموعه مدیریتی و همراهی اعضای شورای شهر خدمات عمومی برای رفاه مردم دیده نمی گردد.

وی با بیان اینکه در یک دوره عضویت در شورای اسلامی شهر یاسوج شاهد بی تفاوتی شهرداری و همراهی برخی اعضای شورای شهر با شهرداران بوده اضافه نمود: جا دارد نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر از بی تفاوتی در اراده شهردار از ایشان طرح سوال نمایند، اما متاسفانه این انگیزه به واسطه همسویی شورا و شهرداری برای خدمات رسانی به مردم وجود ندارد .

علی پور از حیف و میل مالی که شهرداری و شورای شهر بهای آنرا از جیب مردم پرداخت می نمایند پرده برداشت و اظهار کرد: شهردار یاسوج در حالی از کمبود اعتبار برای اجرای مطالعات یا اجرای طرح های خدماتی سخن می گوید که برای خرید خودروی ویژه صرفا برای جابجایی در جلسه ها چند صد میلیون تومان هزینه می نماید، اما نسبت به سلامت مردم در مجاورت محل دفن زباله ها بی تفاوت است.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان بویراحمد توضیح داد: مصوبات زیادی در راستای رفاه حال شهروندان داشته ایم که متاسفانه توسط شهرداران سابق و فعلی اجرایی نشده اند.

علی پور اضافه نمود: شهرداری به جای اینکه عوارض دریافتی از مردم را جاهای دیگر هزینه کند حقوق کارگران را پرداخت نماید، کارخانه بازیافت را ایجاد کند و زیرگذر و روگذر شهر را برای تسهیل و روان سازی ترافیک شهر پیگیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تاخیر 13ساله در ساخت کارخانه بازیافت زباله دشتروم بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیر 13ساله در ساخت کارخانه بازیافت زباله دشتروم بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید