بازی نوستالژیک مار روانه گوگل مپ شد

به گزارش وبلاگ پوشه، بازی کلاسیک مار که در سال 2007 در گوشی های نوکیا معرفی گردید و خیلی زود محبوبیت زیادی پیدا کرد، حالا نسخه جدیدی از آن روانه نسخه اندروید و iOS گوگل مپ شده است. گوگل که به روز اول آوریل و دروغ های این روز علاقه زیادی دارد، هر سال کارهای زیادی را در این رابطه انجام می دهد. طبق گزارش ها، تمام کاربران اندروید و iOS می توانند با بهره گیری از اپلیکیشن گوگل مپ این بازی را تجربه نمایند و با سوار کردن مسافرهای مختلف در قطار و سر زدن به مکان های دیدنی امتیازهای زیادی را جمع آوری نمایند. برای این بازی می توان شهرهای لندن، سان فرانسیکو، سائو پائولو، سیدنی و توکیو را انتخاب کرد یا اینکه به سادگی نقشه دنیا را انتخاب کنید.

بازی نوستالژیک مار روانه گوگل مپ شد

برای بازی کردن، باید ابتدا اپلیکیشن گوگل مپ را باز کنید، بر آیکون منوی آن در گوشه فوقانی سمت چپ ضربه بزنید و سپس با انتخاب گزینه Play Snake مستقیما روانه این بازی شوید. در شهرهای مختلف هم مکان های دیدنی مختلفی قرار گرفته که به عنوان مثال می توانیم به برج بیگ بن و برج ایفل اشاره کنیم.

این بازی در حال ارائه برای تمام کاربران iOS و اندروید است و حدود یک هفته در اپلیکیشن گوگل مپ باقی می ماند.اگر هم می خواهید هرچه زودتر این بازی را انجام دهید، می توانید به این سایت مراجعه کنید.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی نوستالژیک مار روانه گوگل مپ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی نوستالژیک مار روانه گوگل مپ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید