سفر اپ: با FlightStats اطلاعات کاملی از پرواز هواپیماها به دست آورید

به گزارش وبلاگ پوشه، FlightStats اپلیکیشنی کاربردی برای افرادی است که می خواهند از پرواز های در حال اجرا و اطلاعاتی در مورد آن ها شامل ساعت پرواز، مقدار تاخیر، شرایط آب و هوایی و موارد این چنینی آگاه شوند. همراه خبرنگاران باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

سفر اپ: با FlightStats اطلاعات کاملی از پرواز هواپیماها به دست آورید

روزانه هوایپماهای بسیار زیادی را در بالای سرمان مشاهده می کنیم. اما در واقع هیچ اطلاعاتی راجع به آن ها نداریم. بدون شک پی بردن به اطلاعات هواپیماهای بالای سرمان می تواند جالب باشد. این موضوع مخصوصا برای افرادی که علاقه زیادی به هواپیما و حمل و نقل هوایی دارند هیجان انگیز خواهد بود. از سوی دیگر اگر منتظر مسافری هستید که به وسیله هواپیما سفر می نماید، در این صورت نیز استفاده از چنین سرویس هایی کاربردی به نظر می رسد. بعضی اپلیکیشن ها در این خصوص وجود دارند که اطلاعات مختلفی را راجب هواپیماهای در حال پرواز و پرواز آن ها نمایش می دهند. یکی از این اپلیکیشن ها نیز FlightStats نام دارد که برای کاربران اندروید و iOS منتشر شده و کارایی زیادی برای افراد این چنینی دارد. همراه وبلاگ پوشه باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

اپلیکیشن FlightStats سرویسی کاربردی برای اطلاع از هواپیما و پرواز آن ها است. روش استفاده از این اپلیکیشن نیز بسیار ساده است و به همین علت می تواند کاربردی باشد. اطلاعات زیادی را از این طریق راجع به هواپیما می توان به دست آورد که از این بین می توان به ساعت پرواز، زمان به جای مانده تا رسیدن به مقصد، گیت پرواز، ترمینال و مدت زمان طی شده از تیکاف اشاره نمود. اطلاعاتی در مورد اندازه تاخیر و شرایط جوی نیز در این اپلیکیشن ارائه می گردد. امکان جستجو بر اساس شماره پرواز و فرودگاه در این سرویس وجود دارد و کاربران می توانند حرکت هواپیما را به صورت گرافیکی روی نقشه مشاهده نمایند. اپلیکیشن FlightStats برای سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. برای دانلود این اپلیکیشن می توانید به وسیله لینک های زیر اقدام کنید.

منبع: کجارو

به "سفر اپ: با FlightStats اطلاعات کاملی از پرواز هواپیماها به دست آورید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با FlightStats اطلاعات کاملی از پرواز هواپیماها به دست آورید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید