از شرایط بحرانی کرونا فاصله گرفته ایم، نگران عادی انگاری هستیم

به گزارش وبلاگ پوشه، خبرنگاران/لرستان فرماندار دلفان می گوید: این شهرستان از شرایط بحرانی کووید-19 فاصله گرفته است.

از شرایط بحرانی کرونا فاصله گرفته ایم، نگران عادی انگاری هستیم

نورالدین درمنان در گفت وگو با وبلاگ پوشه، اظهار کرد: با همکاری مردم شرایط شهرستان دلفان در بحث کرونا از قرمز به زرد رسیده و از شرایط بحرانی فاصله گرفته ایم.

وی ادامه داد: پس از شیوع کرونا، ثابت شده که اگر مردم این ویروس منحوس را جدی نگیرند بازهم با افزایش تعداد مبتلایان و متوفیان روبرو می شویم.

درمنان با اشاره به کاهش تعداد افراد بستری، مبتلایان و فوتی ها، توضیح داد: در ماه اخیر فقط فوت یک نفر بر اثر کووید-19 در شهرستان دلفان ثبت شده است.

فرماندار دلفان تاکید نمود: البته این فرایند کاهشی نباید موجب عادی انگاری گردد، موضوعی که الان به عینه می بینیم و متاسفانه تعداد اندکی از مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند و نگران این شرایط هستیم که دوباره به قرمز یا نارنجی برگردیم.

وی در پاسخ به پرسشی که هم اکنون مهمترین مشکل در کدام بخش است، گفت: هر اتفاقی که باعث تجمع گردد، مشکل ساز است و در حال حاضر پست بانک ها بیشترین مشکل را دارند.

بهمنی ضمن تقدیر از عملکرد کادر درمان دلفان، اضافه نمود: بعضی از محدودیت ها همچنان اعمال می گردد و اگر مردم رعایت ننمایند زحمات بی وقفه کادر درمان به باد می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "از شرایط بحرانی کرونا فاصله گرفته ایم، نگران عادی انگاری هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از شرایط بحرانی کرونا فاصله گرفته ایم، نگران عادی انگاری هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید