یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش وبلاگ پوشه، یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی با حضور هنرمندان 27 استان کشور در کرمانشاه افتتاح شد.

یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش وبلاگ پوشه به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه، جلیل بالایی مدیرکل میراث فرهنگی استان عصر روز سه شنبه 2 مرداد ماه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، با اشاره به حضور هنرمندان 27 استان کشور در یازدهمین نمایشگاه سراسری تخصصی صنایع دستی کرمانشاه، اظهار کرد: این نمایشگاه تا هفتم مرداد در محل نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد برپا خواهد بود.

او ادامه داد: ساعت بازدید از نمایشگاه هرروز از ساعت 16عصر تا 22شب و روزهای تعطیل از ساعت 10 صبح تا 22 شب است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه با بیان اینکه در این نمایشگاه 125 غرفه صنایع دستی دایر شده، مطرح کرد: از این تعداد 70 غرفه به هنرمندان صنعتگر استان اختصاص دارد.

او تاکید کرد: همچنین نمایشگاه دائمی صنایع دستی که در جنب نمایشگاه بین المللی قرار گرفته است نیز با 18 غرفه در این ایام فعال است.

بالایی برپایی کلاس های آموزش صنایع دستی، غرفه های هدایا، سوغات، سیاه چادر، غذاهای بومی و محلی را از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه مطرح کرد.

او یادآورشد: در سرانجام نمایشگاه، غرفه های برتر را در بخش فروش، چیدمان و ورکشاپ انتخاب خواهیم کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه در ادامه بااشاره به نامگذاری سال 97 تحت عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، اعلام کرد: صنایع دستی از جمله مصادیق اصلی و قطعی کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی هستند.

او تاکید کرد: از آنجایی که یکی از حلقه های مفقوده صنایع دستی بحث بازاریابی و فروش است، برپایی اینگونه نمایشگاه ها بهترین فرصت برای شناسایی بازار، بازاریابی و فروش محصولات صنایع دستی است.

بالایی در سرانجام اظهار امیدواری کرد، مردم استان با بازدید از این نمایشگاه و خرید صنایع دستی از هنرمندان صنعتگر حمایت کنند.

منبع: میراث آریا

به "یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در کرمانشاه افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در کرمانشاه افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید