کاروان شادی مردم عربستان در پی پیروزی تاریخی مقابل آرژانتین

به گزارش وبلاگ پوشه، پس از به صدا درآمدن سوت خاتمه بازی و پیروزی عربستان مردم در شهر ریاض کاروان هایی به راه انداخته و در خیابان ها به شادی پرداختند.

کاروان شادی مردم عربستان در پی پیروزی تاریخی مقابل آرژانتین

به گزارش وبلاگ پوشه، در پی پیروزی غیرمنتظره عربستان سعودی در مقابل آرژانتین در بازی های جام جهانی فوتبال 2022، پادشاه این کشور روز چهارشنبه را تعطیل عمومی اظهار داشت.

در فیلم ها و عکس هایی که در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان دیده می گردد که در حالی خوشحالی کردن برای این پیروزی است.

در یک ویدئو دیگر، امیر قطر شیخ تمیم بن حمد آل ثانی دیده می گردد که با حضور در استادیوم، بازی عربستان و آرژانتین را از نزدیک دیدن نموده و پرچم عربستان را بر گردن خود انداخته است.

سبزپوشان عربستان در نخستین بازی از روز سوم جام جهانی قطر در حالی به مصاف آرژانتین پرستاره رفتند که بسیاری سفید و آبی پوشان آمریکای جنوبی را یکی از بخت های اصلی قهرمانی این دوره از رقابت ها معرفی نموده بودند. این ملاقات با نتیجه 2 بر یک به نفع عربستان انتها یافت.

پادشاه عربستان بابت پیروزی تیم فوتبال این کشور مقابل آرژانتین، به هرکدام از بازیکنان عربستان پنج میلیون ریال سعودی معادل 47 میلیارد تومان پاداش پرداخت کرد.

منبع: فرارو

به "کاروان شادی مردم عربستان در پی پیروزی تاریخی مقابل آرژانتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاروان شادی مردم عربستان در پی پیروزی تاریخی مقابل آرژانتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید