واریز 10 درصد درآمد فروش بلیط کنسرت در کلان شهرها به خزانه دولت

به گزارش وبلاگ پوشه، علی اصغر کار اندیش مروستی عصر پنج شنبه در حاشیه برگزاری هفته فیلم و عکس سمنان به میزبانی اداره کل ارشاد اسلامی استان سمنان در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه اقدامات خوبی در خصوص بودجه وزارت ارشاد اجرا شده است، ابراز کرد: در سال جاری خوشبختانه شاهد افزایش خوبی در بودجه این وزارت خانه هستیم.

واریز 10 درصد درآمد فروش بلیط کنسرت در کلان شهرها به خزانه دولت

وی اضافه کرد: همچنین برای سال 98 علاوه بر افزایش بودجه شاهد یک الحاقیه به تبصره ماده هفت بودیم که به موجب آن وزارت خانه مکلف است 10 درصد از بهای بلیط کنسرت ها در کلان شهرها را دریافت و به حساب خزانه واریز کند و معادل آن پول را دریافت و صرف امور فرهنگی کند که این امر کمک خوبی به وزارت ارشاد است.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برآورد می شود در سال آینده اعتبار قابل ملاحظه ای از این طریق به حساب وزارت ارشاد واریز شود که صرف امور فرهنگی به خصوص مراکز فرهنگی به غیر از مراکز استان ها می شود.

کار اندیش مروستی با بیان اینکه پیش بینی وصول این اعتبارات در سال آینده تا 150 میلیارد تومان خواهد بود، خاطرنشان کرد: باید دید 10 درصد اخذ وجه بلیط ها در کنسرت های کلان شهرها چه میزان خواهد بود اما به هرحال رقم قابل ملاحظه ای خواهد بود که صرف شهرستان های ما می شود.

وی اضافه کرد: در ردیف اصلی وزارت خانه، حوزه سینما و یارانه کتاب و مطبوعات نیز شاهد افزایش اعتبارات خوبی در سال 98 خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واریز 10 درصد درآمد فروش بلیط کنسرت در کلان شهرها به خزانه دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز 10 درصد درآمد فروش بلیط کنسرت در کلان شهرها به خزانه دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید