نمایشگاهی در اعتراض به مصرف بی رویه پلاستیک

به گزارش وبلاگ پوشه، تهران (پانا) - نمایشگاه انفرادی نقاشی سمیرا البرزکوه با نام ویروس دست ساز در گالری شیرین برپا می گردد.

نمایشگاهی در اعتراض به مصرف بی رویه پلاستیک

به گزارش روابط عمومی این نمایشگاه، نمایشگاه نقاشی ویروس دست ساز که به موضوع اعتراض به مصرف بی رویه پلاستیک می پردازد، با حضور 10 اثر از هنرمند نقاش سمیرا البرزکوه، روز آدینه پنجم آذرماه با حضور هنرمندان در گالری شیرین گشایش می یابد.

سمیرا البرزکوه درباره ایده اولیه برگزاری این نمایشگاه می گوید: مجموعه ویروس دست ساز را از سال 1398 شروع کردم. از آنجایی که ما در دوران اپیدمی کرونا هستیم این ایده از زمان شروع شیوع این ویروس در ذهنم شکل گرفت، چرا که پلاستیک هم یک نوع ویروس است که ساخته دست بشر بوده و موجب مرگ و فرسایش زیست گاه ها می گردد.

در پی فرایند کار با موضوعات اجتماعی و روز هنرمند این مجموعه نیز با موضوع ایجاد فرهنگ سازی و توجه به دنیای ویروسی ایجاد شده و در ادامه مجموعه های قبل تمرکز بر زنان کمرنگ شده است ولی سبک اعتراض بر عادات اشتباه تکیه دارد.

سمیرا البرزکو متولد 1364 در تهران و فارغ التحصیل رشته نقاشی در مقطع کارشناسی ارشد است. او تا کنون نمایشگاه های متعددی در داخل و خارج از ایران داشته است که ویروس دست ساز سومین نمایشگاه انفرادی او در گالری شیرین است.

نمایشگاه ویروس دست ساز روز آدینه پنجم آذرماه ساعت 16 افتتاح می گردد و تا هفدهم آذرماه ادامه دارد. علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه می توانند از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 11 الی 19 و در روزهای آدینه از ساعت 16 الی 20 به گالری شیرین واقع در خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، شماره 5 مراجعه نمایند. لازم به ذکر است که گالری شیرین در روزهای دوشنبه تعطیل است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نمایشگاهی در اعتراض به مصرف بی رویه پلاستیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاهی در اعتراض به مصرف بی رویه پلاستیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید