موزه وقف مشهد، پروانه رسمی فعالیت دریافت کرد

به گزارش وبلاگ پوشه، موزه و کتابخانه تخصصی وقف مشهد از سوی اداره کل موزه های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مجوز رسمی فعالیت دریافت کرد.

موزه وقف مشهد، پروانه رسمی فعالیت دریافت کرد

به گزارش وبلاگ پوشه به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، محمد رضا پهلوان رئیس گروه موزه های این اداره کل، امروز سه شنبه 2 بهمن 97 در این باره گفت: موزه و کتابخانه تخصصی وقف مشهد به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی و با مشارکت کارشناسی این اداره کل، در شهریور ماه امسال با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح شد.

او اضافه کرد: بعد از آن به سرعت طرح محتوایی این موزه آماده و برای اخذ مجوز به اداره کل موزه های سازمان میراث فرهنگی کشور ارسال شد و نهایتا به شماره 972503/39854 مورخه 25 دی ماه امسال پروانه فعالیت رسمی این موزه، صادر شد.

پهلوان اضافه کرد: راه اندازی موزه وقف از فعالیت های ارزشمند در حوزه سنت حسنه وقف و ترویج فرهنگ وقف است.

او خاطر نشان کرد: این موزه در ساختمان اصلی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با 500 متر مربع زیر بنا، نمایش دهنده بیش از 160 اثر تاریخی و فرهنگی که وقف اماکن متبرکه و مذهبی استان است.

موزه وقف در خیابان آبکوه مشهد قرار گرفته است و علاقمندان با هماهنگی با اداره کل اوقاف می توانند از این موزه ارزشمند و کتابخانه تخصصی وقف، بازدید نمایند.

منبع: میراث آریا

به "موزه وقف مشهد، پروانه رسمی فعالیت دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه وقف مشهد، پروانه رسمی فعالیت دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید