مقاله: ویزای استارت آپ کانادا

به گزارش وبلاگ پوشه، برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا، شخص کارآفرینی که قصد مهاجرت به کانادا را دارد، باید یک پروژه مالی و تجاری قابل اتکا و قابل رشد را آماده کند. این پروژه باید نیازمندی های ارزیابی صلاحیت (due diligence) را داشته باشد؛ این نیازمندی ها توسط یک نهاد منتخب تایید شده توسط دولت عنوان می شوند. در واقع شما 3 گزینه در پیش رو دارید:

مقاله: ویزای استارت آپ کانادا

ویژگی های مثبت این کشور پهناور به همین جا ختم نمی شوند. تورنتو (بزرگترین شهر کانادا)، سال ها است که صندلی خود را به عنوان یکی از 5 شهر برتر قاره آمریکای شمالی در زمینه بازارهای پیشرو در فناوری تثبیت نموده است. به طور خلاصه می توان گفت کانادا یکی از بهترین کشورهای دنیا برای کار و زندگی است. دولت این کشور به تازگی اعلام نموده که برنامه دارد تعداد مهاجرانی که در هر سال می پذیرد را افزایش دهد، از جمله کسانی که به وسیله کارآفرینی و یا ویزای استارتاپ کانادا به این کشور سفر می نمایند.

اگر هیچ چیز از همه گیری دنیای کووید 19 یاد نگرفته باشیم، یک چیز را خوب فهمیده ایم. بهتر است برای تضمین زندگی بهترمان در آینده، تغییراتی جدی در حالمان ایجاد کنیم. در این مدت در نقاط مختلف دنیا کارخانه های فراوانی به خاطر اختلال در تامین قطعات حیاتی و مواد اولیه از کار افتاده اند. در قاره امریکای شمالی به خاطر خطر بالقوه محصولات غذایی، سیاست های سختگیرانه بیشتری برای تامین غذا از کشورهای خارجی در حال اعمال است و سعی بر این می گردد که بیشتر و بیشتر بر تولیدنمایندگان داخلی تمرکز گردد.

منبع مقاله: ویزای استارت آپ کانادا

به "مقاله: ویزای استارت آپ کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ویزای استارت آپ کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید