مشخصات فنی گلکسی M54 5G لو رفت

به گزارش وبلاگ پوشه، گلکسی M54 یکی از گوشی های میان رده مورد انتظار سامسونگ محسوب می گردد که به تازگی و به لطف حضورش در بنچمارک گیک بنچ توانستیم از مشخصات فنی آن مطلع شویم.

مشخصات فنی گلکسی M54 5G لو رفت

تقریبا دو ماه قبل بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ میخواهد گلکسی M54 را مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 راهی بازار کند. این تراشه اگرچه دیگر پرچم دار نیست اما سال گذشته به عنوان قلب تپنده در قدرتمندترین گوشی ها ایفای نقش می کرد و عملکرد خوبی هم داشت. حالا اما خبری منتشر شده مبنی بر اینکه گلکسی M54 قرار نیست از این تراشه بهره ببرد.

این گوشی میان رده مورد انتظار سامسونگ به تازگی در فهرست بنچمارک گیک بنچ دیده شده و در کنار مشخصات فنی پردازنده هم شاهد نام s5e8835 هستیم؛ در واقع این چیپست به پردازنده ای ساخت سامسونگ اشاره دارد که طبق تازهترین خبرها، گفته می گردد اگزینوس 1380 خواهد بود. این پردازنده از هشت هسته بهره می برد که با ترتیب 4 + 4 و فرکانس 2.4 و 2.0 گیگاهرتز در کنار هم قرار خواهند گرفت. به احتمال زیاد 4 هسته نخست از نوع Cortex-A78 و 4 نوع دیگر هم از نوع Cortex-A55 خواهند بود.

طبق اطلاعاتی که از بنچمارک گیک بنچ دریافت نموده ایم، می توانیم با اطمینان بگوییم که دیگر خبری از اسنپدراگون 8 نسل 1 نخواهد بود چرا که نوع چینش هسته های این پردازنده 1 + 3 + 4 است. به لطف گیک بنچ بعلاوه متوجه شده ایم که گلکسی M54 به صورت پیش فرض اندروید 13 را به عنوان سیستم عامل در خود خواهد داشت و در نتیجه رابط کاربری آن هم One UI 5 خواهد بود.

در فهرست گیک بنچ، گلکسی M54 را با 8 گیگابایت حافظه رم شاهد هستیم اما طبق اطلاعاتی که پیرامون این محصول وجود دارد، ظاهرا سامسونگ میخواهد آن را در یک مدل با 6 گیگابایت حافظه رم هم راهی بازار کند. حال آیا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر پرسشی است که برای یافتن پاسخ آن باید منتظر بمانیم. با توجه به شایعات، بعلاوه می دانیم گلکسی M54 به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی، نمایشگر 6.7 اینچی Super AMOLED با رفرش ریت 90 هرتز و رزولوشن 1080 در 2448 پیکسل هم مجهز خواهد شد.

معمولا گوشی هایی که در گیک بنچ حضور پیدا می نمایند، کمی بعد رونمایی می شوند. اما در رابطه با گلکسی M54 باید بگوییم این گوشی به احتمال زیاد باید اوایل سال 2023 رونمایی و عرضه گردد. گلکسی M53 در ماه آوریل عرضه شد و به احتمال زیاد مدل تازه آن هم باید در همان حوالی اما سال بعد در دسترس قرار بگیرد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات فنی گلکسی M54 5G لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی گلکسی M54 5G لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید