زور نخودی به جردن باروز نرسید، سومین شکست فینالیست های ایران در 4 وزن دوم

به گزارش وبلاگ پوشه، نماینده وزن 79 کیلوگرم ایران در ملاقات فینال رقابت های دنیای نروژ، برابر چهره اسم دار کشتی دنیا و المپیک از آمریکا تن به شکست داد تا سومین فینالیست ایران در 4 وزن دوم هم به مدال نقره بسنده کند.

زور نخودی به جردن باروز نرسید، سومین شکست فینالیست های ایران در 4 وزن دوم

به گزارش وبلاگ پوشه، در ادامه رقابت های 4 وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی دنیا 2021 که در اسلو مرکز نروژ در حال برگزاری است، محمد نخودی نماینده وزن 79 کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جوانان دنیا در ملاقات نهایی برابر جردن باروز دارنده یک طلای المپیک و 4 طلای دنیا از آمریکا به روی تشک رفت و در خاتمه با نتیجه 5 بر یک مغلوب شد و به مدال نقره دنیا رسید.

نخودی پیش از این در مبارزه نخست مقابل کانوا از ایتالیا با نتیجه 11 بر صفر به رجحان رسید، سپس برابر آرمان آواگایان از ارمنستان با نتیجه 8 بر 4 به رجحان رسید و در سومین مبارزه هم مقابل سیف الدین آلکما از فرانسه با نتیجه 11 بر صفر به رجحان رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در نیمه نهایی هم با نتیجه 6 بر 5 از سد نیکا کنچادزه از گرجستان گذشت و راهی فینال شد.

بعلاوه تا دقایقی دیگر، کامران قاسمپور در وزن 92 کیلوگرم آخرین نماینده ایران در 4 وزن دوم است که برای کسب مدال طلای دنیا به میدان می رود.

پیش از این حسن یزدانی در 86 و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم صاحب طلای دنیا شدند و علیرضا سرلک در 57 و امیرمحمد یزدانی در وزن 65 کیلوگرم هم به مدال نقره دنیا رسیدند. رحمان عموزاد در 61 و یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم هم از دور رقابت ها کنار رفتند.

بعلاوه مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم با شکست مقابل کایل اسنایدر از آمریکا راهی ملاقات رده بندی شد و عرفان الهی هم در وزن 70 کیلوگرم به گروه بازنده ها رفت تا او هم برای رسیدن به مدال برنز کوشش کند. رقابت های شانس مجدد، رده بندی و فینال این دو وزن فردا(سه شنبه) در روز خاتمهی رقابت های کشتی آزاد برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "زور نخودی به جردن باروز نرسید، سومین شکست فینالیست های ایران در 4 وزن دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زور نخودی به جردن باروز نرسید، سومین شکست فینالیست های ایران در 4 وزن دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید