راه اندازی سامانه ماهرسان برای بعد از خدمت سربازی

به گزارش وبلاگ پوشه، مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی گفت: بعد از راه اندازی سامانه سرباز ماهر که مربوط به قبل ازخدمت سربازی است، سامانه ماهرسان برای بعد ازخدمت سربازی راه اندازی می گردد.

راه اندازی سامانه ماهرسان برای بعد از خدمت سربازی

به گزارش گرو اجتماعی وبلاگ پوشه، سردار موسی کمالی اظهار کرد: جوانان قبل از اعزام به خدمت سربازی به صورت داوطلبانه در سامانه سرباز ماهر ثبت نام می نمایند و بعد با توجه به مهارت های کسب نموده از مشوق های 34 گانه اعلام شده برخوردار می شوند یا اینکه سازمان وظیفه عمومی اسامی آنان را در سامانه سرباز ماهر ثبت می نمایند.

وی اضافه کرد: با همکاری یکی از بانک های کشور سامانه ماهرسان برای بعد از خدمت طراحی شده است که افراد می توانند بعد از سرانجام خدمت عضو این سامانه شوند تا اولا از تسهیلات وام ازدواج، وام خرید لوازم خانگی و یاری هزینه اشتغالزایی استفاده نمایند و در ثانی این سامانه احتیاج های شغلی هر استان را جمع آوری و در سامانه ثبت و به افراد معرفی می نماید.

مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی توضیح داد: کسانی که به نیروی کار ماهر احتیاج دارند می توانند به این سامانه مراجعه و افراد مورد احتیاج خود را پیدا نمایند از سوی دیگر این سامانه به سامانه های مربوط به اشتغال مثل وزارت کار مرتبط می گردد.

سردار کمالی بیان نمود: در حقیقت این سامانه یک نوع بازار کار است، چون مشاغل مورد احتیاج و نیروی کار در این سامانه تعیین است و افراد میتوانند مشاغل مورد احتیاج و همچنین نیروی ماهر خود را در آن بازار پیدا نمایند.

وی در سرانجام گفت: انشالله به زودی از سامانه ماهرستان رونمایی شده و جزئیات آن اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "راه اندازی سامانه ماهرسان برای بعد از خدمت سربازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سامانه ماهرسان برای بعد از خدمت سربازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید