دعوت از 216 متقاضی در جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا

به گزارش وبلاگ پوشه، استان بریتیش کلمبیای کانادا دیروز دوم فوریه 2021 به وسیله برنامه مهاجرت استانی خود برای 216 متقاضی دعوتنامه صادر نموده است. در این پذیرش متقاضیان Skilled Worker و International Graduate در هر دو دسته اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا (EEBC) و Skills Immigration (SI) هدف گرفته شدند. بریتیش کلمبیا بعلاوه به وسیله جهت مهاجرتی Entrepreneur Immigration هم دعوتنامه صادر کرد.

دعوت از 216 متقاضی در جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا

اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا یا به اختصار EEBC متقاضیانی را انتخاب می نماید که در سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال کانادا پروفایل معتبر دارند. دسته Skills Immigration هم برای کارگران ماهر و نیمه ماهری است که شغلشان در بریتیش کلمبیا با تقاضای بالایی روبروست. حداقل امتیاز زیرمجموعه های اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا به توضیح زیر بوده است:

Skilled Worker: 104

International Graduate: 100

دسته Express Entry BC (EEBC) برای متقاضیانی است که در سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال کانادا پروفایل معتبر دارند. جهت مهاجرتی SI هم برای کارگران ماهر و نیمه ماهریست که شغل آنها در بریتیش کلمبیا از تقاضای بالایی برخوردار است.

تداوم همه گیری کرونا بر فعالیت های کسب و کارها و بخش های مختف اقتصاد بریتیش کلمبیا تاثیر گذاشته است. برای همین بعضی مشاغل همچنان از لیست شغل ها حذف شده مانده اند.

چنانچه علاقه مند به مهاجرت به بریتیش کلمبیا به وسیله Express Entry BC (EEBC) و Skills Immigration هستید در گام نخست باید به وسیله پورتال آنلاین برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا پروفایلی ایجاد کنید و در Skills Immigration Registration System (SIRS) ثبت نام کنید. سپس بر اساس عواملی نظیر سن، تحصیلات، دانش زبانی، سطح تحصیلات سابقه کار، مکان استخدامتان در بریتیش کلمبیا و حقوقتان رتبه بندی می شوید. در صورت تایید می توانید از انتخاب استانی تان برای ارائه درخواست اقامت دائم به وزارت مهاجرت کانادا بهره ببرید.

پذیرش های اکسپرس انتری معمولا هر دو هفته یک بار برگزار می شوند و امکان صدور دعوتنامه تا سقف 5000 نفر در هر پذیرش وجود دارد. بریتیش کلمبیا به وسیله برنامه مهاجرت استانی خود و سایر جهتهای مهاجرتی به صورت هفتگی پذیرش برگزار می نماید.

حداقل امتیاز برای سه زیرمجموعه Skills Immigration هم به توضیح زیر بوده است:

Skilled Worker: 98

International Graduate: 98

Entry Level and Semi-Skilled: 79

بدین ترتیب از ابتدای امسال میلادی استان بریتیش کلمبیا مجموعا 740 دعوتنامه صادر نموده است.

برنامه Skills Immigration چیست؟

این جهت مهاجرتی منتهی به اقامت دائم مختص کارگران خارجی است که در بریتیش کلمبیا جاب آفر یا پیشنهاد شغل دارند. جهت مهاجرای SI پنج زیرمجموعه دارد که چهار تای آنها مرتبط با اکسپرس انتری دولت فدرال هستند:

  • Skilled Worker Category - برای افرادی است که در شغلی نیازمند مهارت جاب آفر و سال ها تجربه و سابقه دارند.
  • Healthcare Professional Category - پزشکان، پرستاران، پرستاران بخش روانپزشکی و حرفه های مربوطه که در یکی از 11 شغل واجدشرایط سابقه کار دارند می توانند از این طریق اقدام نمایند.
  • International Graduate Category - برای کارگرانی است که از یکی از کالج ها یا دانشگاه های معتبر کانادا ظرف سه سال اخیر فارغ التحصیل شده اند.
  • International Post-Graduate Category - فارغ التحصیلان مقطع فوق لیسانس یا دکتری از یکی از موسسات آموزش عالی بریتیش کلمبیا در رشته های علوم طبیعی، سلامت یا علوم کاربردی؛ و
  • Entry Level و Semi-Skilled Worker Category - برای کارگران ماهر و نیمه ماهر در مشاغل توریسم، هتلداری، تولید غذا یا رانندگی کامیون و تریلر و یا افراد شاغل در مشاغل ماهر و نیمه ماهر که در Northeast Development Region بریتیش کلمبیا کار و زندگی می نمایند. این تنها دسته مهاجرتی است که در خصوص متقاضیان اکسپرس انتری صدق نمی نماید.

Entrepreneur Streams

یکی از راه های سرمایه گذاری در کانادا به ویژه در بریتیش کلمبیا جهت مهاجرتی Entrepreneur است. برای اولین پس از دو ماه به وسیله Entrepreneur Stream برای متقاضیان دعوتنامه صادر کرد. مجموعا 8 دعوتنامه به وسیله Entrepreneur Immigration Base Category برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا صادر شد. حداقل امتیاز این متقاضیان 122 بوده است.

هدف از Base Category استقبال از کارآفرینان با تجربه ای است که می خواهند در بریتیش کلمبیا کسب و کاری راه اندازی نمایند. متقاضیان بر اساس معیارهایی نظیر سابقه اداره کسب و کار، سرمایه و ثروت شخصی، بیزنس پلن و مبلغ سرمایه گذاری شان در کسب و کار مربوطه ارزیابی می شوند.

منبع: ویزا موندیال

به "دعوت از 216 متقاضی در جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از 216 متقاضی در جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید