دریافت دومین لوح طلایی مشتری مداری زرین صنعت خوشبخت

به گزارش وبلاگ پوشه، امروزه با وجود بازارهای رقابتی و گسترش شبکه های اجتماعی، مشتری مداری تبدیل به یکی از مهمترین مزایای رقابتی بین شرکت ها و تولیدکنندگان شده است. از این رو شرکت ها سعی در ایجاد فرهنگ سازمانی در زمینه مشتری مداری دارند تا بتوانند با پاسخ دادن به احتیاج مشتریان، رضایت مندی و وفاداری آنها را برای سازمان خود بوجود آورند.

دریافت دومین لوح طلایی مشتری مداری زرین صنعت خوشبخت

در نتایج بدست آمده از تحقیقی که در سال 2012 در خصوص رضایت مشتری انجام شد. نشان داد که مشتریان فقط از 37 % برندهای موجود در بازار رضایت کامل داشتند ، 64% آنها در رتبه های ضعیف و یا خیلی ضعیف قرار گرفتند و 89 % دیگر نیز به علت عدم رضایت مشتری، مشتریان خود را از دست داده اند و در بین مشتریان، 60% از آنها حاضر بودند برای تجربه بهتر پول بیشتری به برندها پرداخت نمایند.

با توجه به اهمیت این موضوع، بزرگترین جشنواره ملی 100 واحد مشتری مدار کشور با رویکرد تجلیل از فعالین در حوزه های مختلف با حمایت نهاد ریاست جمهوری، وزارت امور خارجه، شورایعالی مناطق آزاد تجاری، وزارت صمت، سازمان بین المللی برند و شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بهمن ماه 1399 در مرکز همایش های بین المللی رایزن برگزار گردید.

در این جشنواره فعالین شرکت های فراوریی، بازرگانی وخدماتی در زمینه های مختلفی شرکت نموده اند. در اختتامیه مراسم از واحدهایی که شرایط مورد نظر کمیته علمی و ارزیابی مراسم را داشتند در قالب اعطای لوح زرین مشتری مداری تقدیر و قدردانی شد. که از جمله آنها، می توان به شرکت زرین صنعت خوشبخت اشاره نمود.

به گفته روابط عمومی زرین صنعت خوشبخت، یکی از ماموریت های امسال این شرکت رضایت مندی مشتری در تمامی زمینه ها بود. برای محقق کردن این ماموریت با ایجاد فرهنگ مشتری مداری در سازمان توانسته است گامی به این سمت بردارد. نتایج این فرهنگ سازی با دریافت لوح زرین جشنواره ملی 100 واحد مشتری مداری در بهمن ماه، که دومین تندیس طلایی شرکت زرین صنعت خوشبخت در امسال است، نشان دهنده محقق شدن ماموریت امسال شرکت بود.

در اختتامیه این جشنواره در اظهار نظر دبیر اجرایی جشنواره ملی مشتری مداری بیان شد که پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری و حذف واسطه گری برای جلب رضایت مشتری و... به عنوان محورهای مهم و اساسی در توسعه فراوری داخلی است که باید مورد توجه فعالین بنگاه های فراوریی، بازرگانی و خدماتی قرار گیرد.

منبع: فرارو

به "دریافت دومین لوح طلایی مشتری مداری زرین صنعت خوشبخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت دومین لوح طلایی مشتری مداری زرین صنعت خوشبخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید