خبرنگاران نامگذاری 2 استادیوم در تهران به نام های علی انصاریان و مهرداد میناوند

به گزارش وبلاگ پوشه، تهران - خبرنگاران - عضو کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران گفت: 2 استادیوم در تهران به نام های علی انصاریان و مهرداد میناوند دو فوتبالیست کشور نامگذاری می گردد.

خبرنگاران نامگذاری 2 استادیوم در تهران به نام های علی انصاریان و مهرداد میناوند

حجت نظری شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ پوشه در مورد این نامگذاری گفت: موضوع نامگذاری دو استادیوم در مناطق 10 و 14 شهرداری تهران به نام این دو ورزشکار و فوتبالیست که بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، در کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران مطرح و به تصویب رسیده است .

وی اضافه نمود: بر اساس پیشنهادی که در کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران مطرح شده است قرار است استادیوم شکوفه واقع در منطقه 14 شهرداری تهران و محله غیاثی که در نزدیکی محل تولد علی انصاریان قرار گرفته است به نام ایشان نامگذاری گردد .

نظری همچنین گفت: برای بزرگداشت مهرداد میناوند نیز مجموعه ورزشی باغ گلستان در منطقه 10 شهرداری تهران که در تقاطع خیابان رودکی و کمیل واقع شده است و نزدیک به محل تولد وی، بوده به نام این فوتبالیست نامگذاری می گردد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید نمود: گام اول این نامگذاری ها برداشته شده و در کمیسیون نامگذاری به تصویب رسیده است .

به گفته نظری، قرار است این مصوبه کمیسیون نامگذاری در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح و به رای گذاشته گردد.

وی با بیان اینکه یکی از کارهایی که شورای اسلامی شهر تهران، در دوره پنجم انجام داد داد کوشش برای زنده نگه داشتن نام و خاطره بزرگان کشور بوده است، گفت: در شورای پنجم کوشش نموده ای که با نامگذاری ها، نام بسیاری از افرادی که ایرانیان با آنها خاطره دارند از جمله بزرگانی در حوزه های ادب، فرهنگ و ورزش را زنده نگه داریم.

وی با بیان اینکه خوشحالم از اینکه می توانیم گام کوچک در زنده نگه داشتن یاد و خاطره بزرگان مان بر داریم گفت: این قدم ها کوشش کوچکی است اما مجموعاً برای ما هویت و خاطره جمعی می سازد.

به گزارش وبلاگ پوشه، این دو فوتبالیست جوان کشورمان چندی پیش بر اثر کرونا جان باختند .

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نامگذاری 2 استادیوم در تهران به نام های علی انصاریان و مهرداد میناوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نامگذاری 2 استادیوم در تهران به نام های علی انصاریان و مهرداد میناوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید