خبرنگاران علی دلفانی کشتی گیر ملی پوش کرمانشاهی درگذشت

به گزارش وبلاگ پوشه، کرمانشاه - خبرنگاران - علی دلفانی کشتی گیر فرنگی و ملی پوش تیم ملی ناشنوایان کشور که چند روز پیش در بیمارستان طالقانی کرمانشاه تحت عمل جراحی نهاده شد سه شنبه شب و در شب شهادت امیر المومنین حضرت علی (ع) دار فانی را وداع گفت.

خبرنگاران علی دلفانی کشتی گیر ملی پوش کرمانشاهی درگذشت

به گزارش خبرنگار وبلاگ پوشه، این کشتی گیر 21 ساله که خود را برای رقابت های جهانی ترکیه آماده می کرد حدود 10 روز پیش در یک باشگاه خصوصی در شهرستان صحنه حین تمرین دچار ضایعه نخاعی از ناحیه گردن شد.

دلفانی بعد از آسیب های وارده به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل و تحت عمل جراحی نهاده شد اما سه شنبه شب 14 اردیبهشت دعوت حق را لبیک گفت.

آنچنان که معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به وبلاگ پوشه گفت در شرایطی که شرایط کرمانشاه از لحاظ کرونایی قرمز بود هیچ باشگاهی حق فعالیت نداشت اما برخلاف مصوبات ستاد استانی کرونا این باشگاه فک پلمب شده و خاطیان در این زمینه باید جوابگو باشند.

دومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در رده های سنی مختلف از 6 تا 15 فروردین در کرمانشاه جهت حضور در مسابقات جهانی 2021 ترکیه برگزار گردید که در این اردو سه کشتی گیر کرمانشاهی به نام های علی دلفانی، میلاد حاله کبودی و سجاد حق پور حضور داشتند.

علیرضا حیدری فرماندار شهرستان صحنه، سه شنبه شب در پیامی درگذشت این کشتی گیر صحنه ای را تسلیت گفت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران علی دلفانی کشتی گیر ملی پوش کرمانشاهی درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران علی دلفانی کشتی گیر ملی پوش کرمانشاهی درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید