حضور پیروز فیلم سینمایی اسکی باز در جشنواره های بین المللی

به گزارش وبلاگ پوشه، تهران (پانا) - فیلم سینمایی اسکی باز ساخته فریدون نجفی تا کنون در چندین جشنواره بین المللی حضور داشته و پیروز به کسب جوایز متعدد شده است.

حضور پیروز فیلم سینمایی اسکی باز در جشنواره های بین المللی

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، فیلم سینمایی اسکی باز به کارگردانی فریدون نجفی و تهیه کنندگی محمد احمدی که پخش بین الملل آن را سازمان سینمایی حوزه هنری برعهده دارد، تا کنون حضور پیروزی در جشنواره های بین المللی داشته است که می توان از این میان به حضور در بخش رقابتی بیست و یکین دوره جشنواره بین المللی فیلم المپیا در کشور یونان اشاره کرد که پیروز به کسب جایزه بهترین فیلم از این جشنواره نیز شد. از دیگر جوایز این فیلم می توان به دریافت جایزه نقره ای دهو از 21 امین دوره جشنواره بین المللی فیلم زنگبار اشاره کرد. همچنین این فیلم از نامزدهای دریافت جایزه هفتمین دوره جشنواره بین المللی کودک شارجه بود.

دیگر حضورهای بین المللی این فیلم عبارتند از: جشنواره بین المللی فیلم کمبریج در کشور انگلستان، جشنواره بین المللی فیلم کودک یونیورسال ترکیه، جشنواره آی اف آی ایرلند، جشنواره کودک کلکته هند، جشنواره فیلم ایرانیان سوئیس، جشنواره یونیورسال کیدز کشور ترکیه، جشنواره ریمباو دو سینمای کشور فرانسه و همچنین جشنواره فیلم ایرانیان لندن.

اسکی باز همچنین در سال 1397، کاندیدای جایزه آموزشگاه آسیا پاسیفیک شد.

این فیلم در سی امین جشنواره بین المللی فیلمهای بچه ها و نوجوانان اصفهان، با دریافت هفت پروانه زرین، پرافتخارترین و بهترین فیلم این جشنواره شد.

اسکی باز به ایرلاین های هواپیمایی از جمله امارات، ترکیش و قطر و همچنینن تلویزیون کشور یونان فروش رفته است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "حضور پیروز فیلم سینمایی اسکی باز در جشنواره های بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پیروز فیلم سینمایی اسکی باز در جشنواره های بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید