باندل نو ایکس باکس سری ایکس یک کنترلر شکلاتی خوراکی دارد!

به گزارش وبلاگ پوشه، باندل (Bundle) یا بسته های خاص چندین سال است که در دنیای گیمینگ حضور دارند. این موارد اکثراً برای تبلیغات طراحی شده و یک نسخه خاص از کنسول هستند. باندل معمولاً قیمت بیشتری از کنسول عادی داشته و طراحی بسیار خاصی دارد اما از لحاظ عملکردی هیچ تفاوتی با کنسول اصلی ندارد.

باندل نو ایکس باکس سری ایکس یک کنترلر شکلاتی خوراکی دارد!

در زمینه طراحی باندل های مختلف سونی و مایکروسافت هر دو عملکرد خوبی داشتند ولی مایکروسافت همواره یک سطح بالاتری نسبت به سونی داشت. به این شکل که ما شاهد باندل های بسیار زیبا و خاص از کنسول های این شرکت بودیم و حال مایکروسافت تصمیم گرفته سطح کار خود را بالاتر هم ببرد.

باندل نو کنسول ایکس باکس برای تبلیغ فیلم وانکا (Wanka) که یک داستان پیش زمینه از فیلم مشهور چارلی و کارخانه شکلات (Charlie and the Chocolate Factory) است، طراحی شده است. در نتیجه مایکروسافت برای ساخت این باندل با شرکت برادران وارنر همکاری نموده و یک باندل بسیار خاص طراحی نموده است. در کل این باندل باعث شده که کنسول ظاهر بسیار خاصی داشته باشد اما یک نکته بسیار مجذوب نماینده دارد.

در این باندل یک دسته وجود دارد که ظاهر معمولی ندارد. به علت اینکه این دسته به طور کامل از شکلات ساخته شده و با یک پوشش طلایی بسته شده است. در نتیجه کاربران می توانند در صورت تمایل این کنترلر را بخورند! طراحی این کنترلر به طور کامل به فیلم اشاره داشته و بودن این کنترلر خوراکی بسیار عجیب است.

برای دریافت این دسته شکلاتی شما باید وارد توییتر (ایکس) شده و ایکس باکس را دنبال کنید. سپس پست مرتبط با آن را ریتوییت نموده و در یک قرعه کشی وارد شوید. در نتیجه این کنترلر خوراکی قرار نیست در دست همه افراد قرار بگیرد. همینطور اینکه در کنار آن امکان دارد که شما برنده یک باندل کامل یا موارد دیگر در این قرعه کشی بشوید.

در این چند سال اخیر ما شاهد همکاری های زیادی میان فیلم های بزرگ و کنسول ها بودیم. می توان گفت که این همکاری ها کمتر روی سونی تأثیر گذاشته و ما شاهد باندل های خاصی به این شکل برای کنسول پلی استیشن 5 نیستیم. این در صورتی است که کنسول های ایکس باکس چندین باندل مختلف داشته و هواداران یک فیلم یا محتوای خاص می توانند به راحتی آن را دریافت نمایند.

ساخت باندل در اصل روی فروش یک کنسول مؤثر است. در نتیجه با توجه به فروش بسیار خوب سونی و نینتندو این دو شرکت تمایل چندانی به طراحی چنین مواردی ندارند. در زمینه ساخت باندل مایکروسافت بسیار بهتر عمل نموده و با فکر باز پیش می رود تا فروش کنسول های خود را بهتر کند. مشکل اینجاست که فروش کنسول فقط با ساخت باندل پیشرفت نمی کند و این شرکت باید روی استراتژی خود بیشتر تمرکز کند.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "باندل نو ایکس باکس سری ایکس یک کنترلر شکلاتی خوراکی دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باندل نو ایکس باکس سری ایکس یک کنترلر شکلاتی خوراکی دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید