اسکان بیش از 600 دانشجو در خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر ، اختصاص خوابگاه به دانشجویان کارشناسی با تایید معاونت آموزشی

به گزارش وبلاگ پوشه، معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر از اسکان 600 دانشجو در خوابگاه های این دانشگاه خبر داد.

اسکان بیش از 600 دانشجو در خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر ، اختصاص خوابگاه به دانشجویان کارشناسی با تایید معاونت آموزشی

سیاوش خرسندی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه وبلاگ پوشه، در خصوص شرایط اسکان دانشجویان در نیمسال دوم تحصیلی گفت: از ابتدای اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر، اسکان به صورت دو ماهه اجرا شده است و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری که معاونت آموزشی حضور الزام حضور آن ها را تایید کرده در خوابگاه ها هستند.

وی اضافه کرد: از مهرماه بر اساس درخواست های فراوانی که داشتیم دانشجویان کارشناسی نیز به اسکان خوابگاهی اضافه شدند تا بتوانند پروژه های خود را تحویل دهند.

خرسندی اضافه کرد: در حال حاضر حدود 150 دانشجوی کارشناسی و در مجموع 600 دانشجو در خوابگاه ها هستند. فاز 5 اسکان دانشجویان از 15 بهمن به انتها می رسد. پیش بینی ما این است که با افزایش تعداد تقاضا در فاز 6 اسکان هم تعداد بیشتری از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری را اسکان خواهیم داد.

وی یادآور شد: در مجموع بیش از 1000 ظرفیت برای حضور دانشجویان در خوابگاه ها مهیا شده و مسئله ای از این بابت وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اسکان بیش از 600 دانشجو در خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر ، اختصاص خوابگاه به دانشجویان کارشناسی با تایید معاونت آموزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکان بیش از 600 دانشجو در خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر ، اختصاص خوابگاه به دانشجویان کارشناسی با تایید معاونت آموزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید