چه کسی درباره واگذاری مراکز بهاران به بهزیستی تصمیم می گیرد؟

به گزارش وبلاگ پوشه، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به موضوع واگذاری مراکز بهاران به بهزیستی بیان نمود: طبق قانون برنامه ششم هر دو سازمان (بهزیستی و شهرداری) می توانند در این زمینه فعالیت نمایند، اما اینکه چه بخش هایی در کدام استان و چگونه تقسیم بندی گردد؟ بر عهده شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان است.

چه کسی درباره واگذاری مراکز بهاران به بهزیستی تصمیم می گیرد؟

سردار اسکندر مومنی در گفت وگو با وبلاگ پوشه، در پاسخ به اینکه آیا ستاد مبارزه با مواد مخدر به موضوع واگذاری مراکز بهاران ورود داشته است؟ اعلام کرد: ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر مصوبه ای را با حضور رئیس جمهوری داشته است که در آن موضوع کلی معین و بیان شده است که باید مرکز بهاران احیاء گردد، اما قانون این وظیفه را هم بر عهده بهزیستی و هم شهرداری قرار داده است، یعنی هردو سازمان در مورد ایجاد مراکز سرپناه، مراکز بازتوانی، درمانی و نگهداری معتادان مسئولیت دارند.

وی اضافه کرد: به نظر این موضوع توسط استاندار تهران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران در حال پیگیری است تا برای این موضوع تصمیم نهایی را بگیرند.

به گفته دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، طبق قانون برنامه ششم هر دو سازمان (بهزیستی و شهرداری) می توانند در این زمینه فعالیت نمایند، اما اینکه چه بخش هایی در کدام استان و چگونه تقسیم بندی گردد؟ این موضوع بر عهده شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان است که برای استان تهران، رئیس آن استاندار است که معین می نماید چه مراکزی بر عهده کدام یک از سازمان ها باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چه کسی درباره واگذاری مراکز بهاران به بهزیستی تصمیم می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسی درباره واگذاری مراکز بهاران به بهزیستی تصمیم می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید