پیش بینی باران 3 روزه در 17 استان، صاعقه و وزش باد شدید در تهران

به گزارش وبلاگ پوشه، سازمان هواشناسی از بارش باران، رعد و برق موقتی و وزش شدید باد طی امروز، فردا و روز آدینه در 17 استان کشور اطلاع داد.

پیش بینی باران 3 روزه در 17 استان، صاعقه و وزش باد شدید در تهران

خبرگزاری تسنیم: بعدازظهر امروز و فردا در ارتفاعات البرز مرکزی در استان های تهران، البرز و قزوین، دامنه های زاگرس در شمالغرب و غرب کشور در استان های آذربایجان های شرقی و غربی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، مرکزی، همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، غرب و جنوب فارس، بعضی مناطق بوشهر و هرمزگان رشد ابر، رگبار، رعد و برق موقتی و وزش باد شدید پیش بینی شده است.

بعدازظهر آدینه در استان های کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب فارس و بعضی مناطق استان های بوشهر و هرمزگان رگبار پراکنده روی می دهد.

روزهای شنبه و یکشنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف است. روزهای پنجشنبه و آدینه در شمالغرب، نیمه غربی سواحل دریای خزر و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و روزهای شنبه و یکشنبه شمالشرق و شرق سواحل دریای خزر افزایش نسبی دما روی می دهد. طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و در بعضی ساعات همراه با گرد و خاک پدیده غالب خواهد بود.

منبع: توریسم آنلاین

به "پیش بینی باران 3 روزه در 17 استان، صاعقه و وزش باد شدید در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی باران 3 روزه در 17 استان، صاعقه و وزش باد شدید در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید