میرهاشم حسینی به نشان طلا دست یافت

به گزارش وبلاگ پوشه، در خاتمه روز نخستین روز از رقابتهای گرندپری تکواندو در ایتالیا تیم ملی کشورمان توسط میرهاشم حسینی به نشان طلا دست پیدا کرد. وی در مبارزه نهایی به مصاف دای هون لی نفر یک رنکینگ دنیای، دارنده نقره و برنز المپیک و سه طلا و یک برنز دنیا به فزونی 13 بر 11 دست یافت و روی سکوی نخست ایستاد.

میرهاشم حسینی به نشان طلا دست یافت

میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم پس از رجحان 28 بر 5 مقابل سوهون کیم از آمریکا، 11 بر 10 برابر ادیوال پونتس از برزیل، و 27 بر 7 در پیکار با لوره برسیس از کرواسی راهی دیدار نیمه نهایی شد و در این مرحله هم شوای ژائو از چین با مدال های طلای دنیا و المپیک را 17 بر 7 از پیش رو برداشت و به دیدار نهایی راه پیدا کرد.

تیم کشورمان امروز دو نماینده دیگر هم داشت. در وزن 80+ کیلوگرم سجاد مردانی در پیکار با رامین عزیزوف از آذربایجان 11 بر 3 صاحب رجحان شد. وی در ادامه جاناتان هیلی از آمریکا را 13 بر 9 از پیش رو برداشت و سپس ودران گولس از کرواسی را 19 بر 15 شکست داد. وی در نیمه نهایی برابر ولادیسلاو لارین از روسیه باخت و برنز گرفت.

سروش احمدی هم در وزن 68- کیلوگرم دور دوم به دای هون لی باخت و حذف شد.

امروز شنبه در روز دوم این مسابقات آرمین هادی پور آخرین نماینده ایران در این دوره از رقابت ها در وزن 58- کیلوگرم ابتدا به مصاف براندون هرناندز از مکزیک نایب قهرمان دنیا 2019 می رود و سپس باید برنده دیدار پرتغال و برزیل را شکست دهد.

این دوره از مسابقات با حضور 256 تکواندوکار از 60 کشور امروز شروع شده و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "میرهاشم حسینی به نشان طلا دست یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرهاشم حسینی به نشان طلا دست یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید