مربی استقلالی در راه قطر ، دستیار نو کی روش تعیین شد

به گزارش وبلاگ پوشه، مربی سابق تیم ملی ایران و استقلال اعلام نمود که میخواهد به کادر فنی کارلوس کی روش در قطر اضافه گردد.

مربی استقلالی در راه قطر ، دستیار نو کی روش تعیین شد

به گزارش وبلاگ پوشه میک مک درموت یکی از مربیان مدنظر کارلوس کی روش برای کادر فنی تیم ملی فوتبال قطر است. مک درموت پیش از این در سال های 2011-2012 به عنوان مربی آمادگی جسمانی و در سال 2018-2019 به عنوان یاری مربی در کنار کی روش در تیم ملی ایران کار می کرد و بار دیگر از این مربی پرتغالی پیشنهاد همکاری دارد. مک درموت بعلاوه در کادر فنی تیم استقلال دستیار علیرضا منصوریان بود و برای یکی، دو مسابقه پس از استعفای منصوریان هم راهنمایی آبی پوشان را بر عهده داشت.

این مربی ایرلندی در سال های گذشته در باشگاه گلنتوران ایرلند به عنوان سرمربی و یکی از مدیران باشگاه همکاری داشت و اوایل سال 2023 از راهنمایی این تیم استعفا کرد.

مالکیت این باشگاه بر عهده علی شمس محمدپور معروف به علی پور یک تاجر و سرمایه گذار ایرانی - بریتانیایی است و ارتباط بسیار نزدیکی با او دارد.

در همین ارتباط وب سایت belfasttelegraph گزارش داد مک درموت که ماه گذشته از سمتش در باشگاه ایرلندی استعفا نموده بود، پنجشنبه هفته قبل به گلنتوران بازگشته و به طور ناگهانی با کادر فنی، بازیکنان و سایر مدیران باشگاه صحبت نموده است.

گزارش این رسانه به توضیح زیر است:

مک درموت که مدیر باشگاه گلنز است، در بازدید از باشگاه شرق بلفاست، جایی که ماه گذشته از سمت خود کناره گیری کرد، فاش کرد که به او پیشنهاد همکاری با کی روش داده شده است. او روز پنج شنبه به طور ناگهانی وارد The Oval شد و به باشگاه و کادر تیم گفت که در قطر با مربی پرتغالی ایفای نقش می نماید. یک منبع گفت: او گفت که در قطر با کارلوس کی روش کار پیدا نموده است. او سعی نکرد آن را مخفی نگه دارد.

مک درموت پیش از این با سرمربی سابق رئال مادرید کار نموده و دو دوره حضور در تیم ملی ایران را تجربه نموده است. مک درموت در سال 2019 به زادگاهش ایرلند شمالی بازگشت تا بعد از اینکه علی پور باشگاه گلنتوران را خرید، راهنمایی The Oval را بر عهده بگیرد.

کی روش در اوایل این ماه با قراردادی چهار ساله جانشین فلیکس سانچز در قطر شد. او دو نقش خالی در کادر فنی خود دارد و به نظر می رسد مک درموت یکی از آنها را پر کند.

منبع دیگری گفت: میک به طور غیرمنتظره ای روز پنجشنبه به باشگاه آمد. و او با رادنی، بازیکنان و کارکنان باشگاه صحبت کرد. او بسیار خوش برخورد بود و به تعدادی گفت که میخواهد با کارلوس کی روش در قطر کار کند. در آن موقع حدود 50 نفر در باشگاه حضور داشتند. تا زمانی که میک در آنجا بود هیچکس به این موضوع اشاره نکرد، پس از آن معلوم شد که او به چند نفر در خصوص برنامه های خود گفته است. او از صحبت کردن در خصوص آن بسیار مسرور بود.

این رسانه بعلاوه مدعی شد که مک درموت باوجود استعفا از راهنمایی باشگاه گلنتوران، مدیر این باشگاه است و برنامه ای برای کناره گیری از این سمت ندارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "مربی استقلالی در راه قطر ، دستیار نو کی روش تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی استقلالی در راه قطر ، دستیار نو کی روش تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید