فروش اعضای بدن اسرای یمنی در زندان های عربستان

به گزارش وبلاگ پوشه، معاون وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن فاش کرد که سعودی ها بعضی از اسرای یمنی را می کشتند و اعضای بدن آن ها را می فروختند.

فروش اعضای بدن اسرای یمنی در زندان های عربستان

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ پوشه، چند ساعت پس شروع بزرگترین فرایند تبادل اسرا میان دولت نجات ملی یمن و ائتلاف سعودی، فهمی الیوسفی معاون وزیر اطلاع رسانی دولت نجات در تبادل نظر با شبکه المیادین جزئیاتی از پرونده تبادل اسرا را فاش کرد.

معاون وزیر اطلاع رسانی یمن در این خصوص گفت که متجاوزان سعودی اسرای یمنی را شکنجه و قتل عام می کردند. او در ادامه اضافه نمود: در زندان های عربستان سعودی تعدادی از اسرا کشته شدند و اعضای بدن آن ها فروخته شد.

فهمی الیوسفی ادامه داد: طرف مقابل، در اجرای توافقات حیله گری می نماید. بی اعتباری از جانب طرف مقابل، بیانگر آن است که طرف سعودی تمایلی به توافق ندارد و همانطور که در میدان [نبرد]حیله گیری می نماید، [در فرایند تبادل اسرا]نیز این کار را انجام می دهد.

این اظهارات پس از آن است که روز گذشته بزرگترین توافق تبادل اسرا میان دولت نجات ملی (صنعاء) و دولت مستعفی (مقیم ریاض) اجرا و اولین گروه از اسرای ارتش و کمیته های مردمی یمن وارد فرودگاه صنعاء شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فروش اعضای بدن اسرای یمنی در زندان های عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش اعضای بدن اسرای یمنی در زندان های عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید